2026-06-20, 14:26
  #1
Medlem
Hej
Det är helt sjukt hur spansk-talande invandrare som är riktigt långväga och ser otroligt olika oss ut i sina hela personer med helt kolsvart hårfärg och bruna mörka ögon flyger under radarn trots bevisade våldtäkter och stöd för extrem vänsterpolitik (som fångats på film dessutom, det var en sådan man vid plattan på T-Centralen t.ex. på en YouTube film eller Facebook film). En spansktalande man gjorde barn med en kvinna här och stal dem till Latinamerika och försökte uppfostra dem med vänsterideologisk indoktrinering. Det här är ju exakt samma sak som dom svarthåriga och brunögda turkarna gjorde när de drev sin janisariska politik. Jag har själv hamnat i konflikt med en spansktalande person och jag vet att de är vänsterextrema också men att hela media och alla på högerkanten ständigt utelämnar kritik mot dessa personer som också har brist på vandel är helt fel. Ni förstår förmodligen vad det betyder att veta mycket väl om en våldtäkt, misshandel, barnstöld samt politiska angrepp på sin egna person och försöka exponera detta för det är helt brutalt tyst om sådana här individer från spanska delen av världen som har brist på vandel i alla medier i Sverige. Donald Trump gav sig dock på dem men det var borta i USA, där han exponerade deras brist på vandel.

Tror ni mig att spansktalande kan ha helt sjukt brist på vandel och vara vänsterextrema sabotörer här?
Vill ni dela med er av information om vänsterextrema från spanska delen av världen som har brist på vandel?
Citera
2026-06-20, 14:31
  #2
Medlem
Anser du att det är dålig vandel att ha andra politiska åsikter än du?
Citera
2026-06-20, 14:38
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Anser du att det är dålig vandel att ha andra politiska åsikter än du?
Nej inte alltid men om det blir någon form av sydländsk extremism som är extrem-vänster då kan jag tänka mig att göra politiska pamfletter för de stolta blåögda nordeuropeiska krigarnas politiska strävanden.
Citera
2026-06-20, 14:40
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlesDarwin1683
Nej inte alltid men om det blir någon form av sydländsk extremism som är extrem-vänster då kan jag tänka mig att göra politiska pamfletter för de stolta blåögda nordeuropeiska krigarnas politiska strävanden.
Bara att sätta igång med pamfletterna!
Citera
2026-06-20, 14:46
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Bara att sätta igång med pamfletterna!
Tack så mycket för stödet. Det här samhället är så sjukt att man kräks men vi nordliga blåögda europeer måste kämpa.
Citera
2026-06-20, 14:46
  #6
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlesDarwin1683
Nej inte alltid men om det blir någon form av sydländsk extremism som är extrem-vänster

Vad menar du med extrem vänster? Vad är det exakt?

Många äldre latinos har ju kommit till Sverige från Sydamerikanska länder, där USA har förstört deras demokratiskt valda socialistiska länder (precis som USA förstörde Iran av samma anledning 1953), men jag undrar om deras barn och barnbarn är särskilt socialistiska idag....
Citera
2026-06-20, 21:01
  #7
Medlem
Tycker det är konstigt med deras a-lagartendenser, de ska alltid sitta ute på någon parkbänk eller refug och dricka öl med reggaeton på hög volym. Även i riktigt skitväder. Stör mig inte, men tycker bara det är konstigt.
Citera
2026-06-20, 21:53
  #8
Medlem
Svavelbryggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christerst
Tycker det är konstigt med deras a-lagartendenser, de ska alltid sitta ute på någon parkbänk eller refug och dricka öl med reggaeton på hög volym. Även i riktigt skitväder. Stör mig inte, men tycker bara det är konstigt.

Det här har jag också märkt. Men det är väl inte vandel, det är ju att återuppliva det klassiska svenska Alaget. Fan vad jag blir avis. Ser skittrevligt ut. Dock aldrig sett dem ute i dåligt väder.
Citera
2026-06-21, 06:54
  #9
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Det var Sverige, som generöst och socialistiskt broderligt tog emot många av de militanta kommunister som flydde Chile år 1973 efter general Pino-chet milangtärkuppade socialisternas pres Allende.

En del av dessa flyktingar men såklart inte alla hade begått vidriga brott men de utreddes inte. De var De Goda Flyktingarna, undan Fascismen.

Vår ambassadör röde nejlikan kvinnotjusar'n eminens Harald Edenstam räddade många kommunister och räddade därtill Kubas ambassad. Harald är Folkhjälte, på Kuba och i röda Sverige.

Vår statsminister Olof P (s) hyllade de chillenare som flytt till Sverige. De var ju socialister.

Dessa flyktingar blev i mångt tillskott till dåvarande svenska riksdagspartiet VPK, numera (v) men de softare av dem såg efter ett tag (s) som ett folkhems-alternativ.

De var politiskt aktiva och hade inte alltid tid att som föräldrar uppfostra sina telningar. Och ingen progressiv människa ville på 1970-talet uppfostra sina kidz borgerligt auktoritärt. Det var Fri Uppfostran. Mänga blev det folk av ändå. Singer/songwriter/showman D0uglas D0gge D0ggel1to, hör till denna generation chilla.
Citera
2026-06-21, 09:13
  #10
Medlem
The problem is not their language but rather their race. In Uruguay/Chile/Argentina you still have many white people of pure European descent - families of honour who maintained their blood.
Citera
2026-06-21, 09:55
  #11
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Vad menar du med extrem vänster? Vad är det exakt?

Många äldre latinos har ju kommit till Sverige från Sydamerikanska länder, där USA har förstört deras demokratiskt valda socialistiska länder (precis som USA förstörde Iran av samma anledning 1953), men jag undrar om deras barn och barnbarn är särskilt socialistiska idag....

Du är en äcklig vänsterfitta. Socialistsvin ska fan hängas i närmsta lyktstolpe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in