Citat:
Ursprungligen postat av
proconsul
Rum utan fönster, nej tack. På sin höjd något litet smalt fönster precis under taket. Fortfarande nej tack.
Svalt och skönt på sommaren
Sover perfekt, med 17 grader
Medans folk gnäller att det är för varmt.
Perfekt med stor tvättstuga