2026-06-20, 08:50
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
En kvinna blev våldtagen utomhus på Kungsholmen i Stockholm natten till lördag. Vid halv fem-tiden skriver polisen att en man gripits.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/valdtakt-pa-kungsholmen-man-gripen

Nån som vet något mer?
Senast redigerad av halaltarzan 2026-06-20 kl. 09:09.
Citera
2026-06-20, 08:55
Medlem
diseuses avatar
Polisens notis (20 juni 07.00, Polisinsats/kommendering, Stockholms län):
Citat:
Polisen grep klockan 04:35 en man som hade våldtagit en kvinna utomhus på Kungsholmen. Han greps på en annan plats då han kunde följas i övervakningskameror till en plats där polispatrull kunde gripa mannen. Platsen där kvinnan våldtogs har varit avspärrad av för en brottsplatsundersökning genom kriminaltekniker och specialsökhund. Kvinnan har förts till sjukhus.
Citera
2026-06-20, 08:57
Medlem
DenverAirports avatar
Polisen grep klockan 04:35 en man som hade våldtagit en kvinna utomhus på Kungsholmen. Han greps på en annan plats då han kunde följas i övervakningskameror till en plats där polispatrull kunde gripa mannen. Platsen där kvinnan våldtogs har varit avspärrad av för en brottsplatsundersökning genom kriminaltekniker och specialsökhund. Kvinnan har förts till sjukhus.
https://polisen.se/aktuellt/handelser/2026/juni/20/20-juni-07.00-polisinsatskommendering-stockholms-lan/

Edit: Pucktvåa.
Citera
2026-06-20, 09:16
Medlem
halaltarzans avatar
Uppdatering på svt...

Citat:
Enligt polisen ska gärningsmannen vara en främmande person för kvinnan, och han ska ha följt efter henne utomhus på Kungsholmen.

Citat:
Kvinnan ska vara betydligt yngre än gärningspersonen, som är i medelåldern. Hon har förts till sjukhus med oklara skador.
Citera
2026-06-20, 12:22
Avstängd
Låter som om GM är en klassisk flykting..
Citera
2026-06-20, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/valdtakt-pa-kungsholmen-man-gripen

Nån som vet något mer?

Verkar ha varit en riktig överfallsvåldtäkt i och med att det skett utomhus
Citera
2026-06-20, 12:34
Medlem
98% att det är en bidragstagare ifrån öknen .
Citera
2026-06-20, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backadalen
98% att det är en bidragstagare ifrån öknen .

Garanterat blatte ja svenskar sysslar inte med överfallsvåldtäkter
Citera
2026-06-20, 13:54
Avstängd
Ganska kaxigt med utomhusvåldtäkt på Kungsholmen mitt i juni? Det finns ju ett stort polishus där och massa viktiga byggnader med massa kameror överallt? De utländska våldtäktsmannen gör verkligen narr av svenskarna och den så kalla de svenska säkerheten. Jag som trodde Kungsholmen var säker mark typ som Riddarholmen. Jag förstår dock, svenska tjejer är faktiskt oemotståndligt vackra, sen går de nästan helt nakna på stan under sommaren och sexköp är förbjudet.
Citera
2026-06-20, 15:11
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
Ganska kaxigt med utomhusvåldtäkt på Kungsholmen mitt i juni? Det finns ju ett stort polishus där och massa viktiga byggnader med massa kameror överallt? De utländska våldtäktsmannen gör verkligen narr av svenskarna och den så kalla de svenska säkerheten. Jag som trodde Kungsholmen var säker mark typ som Riddarholmen. Jag förstår dock, svenska tjejer är faktiskt oemotståndligt vackra, sen går de nästan helt nakna på stan under sommaren och sexköp är förbjudet.

- kungsholmen är stort.
- klaga inte på "utländska våldtäktsmän" när du är av samma skrot o korn med din vidriga kvinnosyn.
Citera
2026-06-22, 22:20
Medlem
spoilers avatar
"Under söndagen häktades en 38-årig man, på sannolika skäl misstänkt för grov våldtäkt. Enligt domstolshandlingarna inträffade brottet i närheten av Rålambshovsparken."

https://www.mitti.se/nyheter/man-haktad-efter-valdtakt-utomhus-pa-kungsholmen-6.3.372615.1b0a062cd4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in