Citat:
Ursprungligen postat av
olasvensson
Hur kan man som "högutbildad" bli partiledare för Socialdemokraterna? Att välja Socialdemokraterna är som att bli gatusopare, städare eller liknande. Hade jag varit Maggan så hade jag valt ett helt annat yrke.
Hur tänker denna "högutbildade" individ vid namn Magdalena?
förrut hade dom ju sin SVETSARE med, som enbart jobbat med fackliga saker o aldrig suttit o bränt plåt med resten av gubbarna........... :P
av vilken orsak hon än "valde" att jobba som sossepatrask, kan vi väl iaf konstatera att hon varit sd:s bästa reklam, o att hon är verkligen helt fel snugga på fel sorts arbete!
mvh