2026-06-19, 13:47
Medlem
busterhudiks avatar
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/ung-man-avled-i-hudikpolisens-arrest-aklagare-utreder

Någon som vet om han var omhändertagen för fylla eller drogpåverkad?
Citera
2026-06-19, 14:01
Avstängd
Garanterat några svenska tjockisar som lagt hela kroppstyngden på hans lungor från ryggsidan medans han varit handfängslad bakom ryggen. De gör så mot många.
Citera
2026-06-19, 14:03
Medlem
BarbrorFarbros avatar
Kan ha blivit gripen för något annat brott annars.
Vad somhelst egentligen.
Citera
2026-06-19, 14:04
Medlem
BarbrorFarbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
Garanterat några svenska tjockisar som lagt hela kroppstyngden på hans lungor från ryggsidan medans han varit handfängslad bakom ryggen. De gör så mot många.
Det beror på hur man beter sig.
Citera
2026-06-19, 14:12
Medlem
just i huddik vet jag av egen erfarenhet att det jobbar två riktiga jävla grisfittor hos polisen. en snubbe som slåss som en gammal kärring, o en kvinna som är total våldpsykopat, dom två älskar att spöa folk som är bojad när ingen ser på!
Citera
2026-06-19, 15:50
Medlem
Jag har suttit arresten i Hudiksvall vid tillfällen. Kan säga att polisen i Hudiksvall tycks leva efter egna regler.

Har anmält flertalet oegentligeter kring arrestpersonalen utan framgång, Att polisen vägrar utreda betyder ju inte att saker inte hänt..

Tack Gud, tack Jesus kristus för denna tråd.
Citera
2026-06-19, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noxtrei
just i huddik vet jag av egen erfarenhet att det jobbar två riktiga jävla grisfittor hos polisen. en snubbe som slåss som en gammal kärring, o en kvinna som är total våldpsykopat, dom två älskar att spöa folk som är bojad när ingen ser på!

J'han N'lsson, K'rin L'nger och V'ronica H'lvarsen känns inte som lågoddsare.
Citera
2026-06-19, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TracingHeritage
J'han N'lsson, K'rin L'nger och V'ronica H'lvarsen känns inte som lågoddsare.
killen runt 45-50 med skägg o ganska kort?
snuggan "lite missbildad" i nyllet för att inte skriva hur, rakt ut, runt kanske 40-45?

jobbar/jobbade tillsammans o som tycker om att misshandla bojade personer innan man kommer till stationen?
Citera
2026-06-19, 16:45
Medlem
Hasse.Haschblosss avatar
Nu är det ju inte poliser som jobbar på arresten..
Polis håller förhör, inte vaktar.
Citera
2026-06-19, 16:57
Medlem
Men vem är det som avlidit då?
Citera
2026-06-19, 18:42
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noxtrei
Tråkigt. I vintras träffade jag fyra poliser från Hudiksvall och dom var mycket trevliga. Jag är genuint intresserad av polisarbete så vi pratade en del om det och även om annat under färden till psykiatrin. Jag skapade en bra relation med dom så dom litade på mig. Jag har Autism och ADHD och så är jag åkrädd så dom körde mycket lugnt med mig dom 60-km till Hudiksvall. Eftersom jag enligt den polisen var den största dom någonsin tagit med så tog dom ner gallret sim separerar fram och bak då jag satt obekvämt och det gör dom knappast om dom ej känner tillit. Dessutom stannade dom och letade i bakluckan och hittade öronproppar då jag är känslig för ljud. Dom tog det lugnt och var lugna och givetvis var jag det också. Men dom tog sig ovanligt med tid för att vara poliser. Dom flesta andra poliser vill bara få jobbet gjort så fort som möjligt. Det beror väldigt mycket hur man bemöter dom. Jag har en mycket bra personlighet så jag fick ett bra bemötande. Om jag hade börjat vara otrevlig och t ex inte velat följa med så skulle dom säkert använda elpistolen på mig. Men eftersom jag är så trevlig och tillmötesgående så berättade dom istället om t ex att dom väldigt nyligen fått elpistolen som arbetsredskap och det är dom glada för. Jag frågade ena polisen om tröskeln för att använda elpistolen i Sverige och det var enligt han mycket låg och räcker i princip att man inte vill följa med så får dom använda den. Vilket dom såklart inte gjorde på mig.

Jag har suttit en gång på tillnyktringsenhet i Hudiksvall för 20 år sedan. Jag hade säkert kvävts och dött om jag la spyan när jag låg ner men jag lutade huvudet åt sidan och spydde. Där och då var dom trevliga med mig på tillnyktringsenheten. En söt kvinna med fina ögon sprang iväg och köpte snus åt mig bl a.
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2026-06-19 kl. 18:57.
Citera
2026-06-22, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimpbamp
Men vem är det som avlidit då?
V*ktor sta*fström
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera