Fixat lite med min laptop där jag satt in en ny SSD. Införskaffat nya hörlurar då mina gamla pajade så nu kan jag återigen njuta av musik. Lyssnar just nu
https://youtu.be/iK_pByEUtyE
Ingen alkohol för min del, blir Festis istället. Gott!
Midsommar för mig är ungefär som en vanlig helg.