Citat:
Ursprungligen postat av
kutis123
Haha ja det är helt hysteriskt när man läser vissa förbudsivrare här inne lägger kommentarer som i deras värld skulle vara ett argument för att fortsätta hålla det illegalt men sätter man det i ett realistiskt perspektiv är det snarare ett argument för legalisering dom lägger, att det fortfarande finns folk som nästan beter sig psykotiskt för att kunna bibehålla bilden dem skapat efter år efter år av propagandan dom matats med.. "det måste vara som jag fick lära mig när jag var ung, skit i all modern forskning och logiskt tänkande - det ska vara som jag alltid trott om jag så skall behöva gå över lik"
Tragiskt att vissa krafter i vårat samhälle har lyckats skapa rena fascister som tror dom gör något bra men i själva verket är dom egentligen moderna bödlar som indirekt är dem som håller liv i den gängkriminella ekonomin.
Deras stora problem är att de påstår saker, men inte förstår vad det är.
Och därför denna användare fallerat så extremt, en del gick på trollningen och istället borde mosat med saklighet och fakta.
Mest komiska var hur hen med IQ berättade att legalisering och reglering hindrar minderåriga att få tag i cannabis.
Men sure, minderåriga kommer finna cannabis, men så mycket färre i en legalisering och reglering.
Dock lever de i en inbillan att allt är svart och vitt, och om en minderåriga får tag i cannabis och röker.
Är samma som att ingen som inte kan, existerar inte och med detta så ska vi inte skydda ens en minderårig.
Det är svår tragik, och användaren kommer tillbaka och IGEN påstår saker, men aldrig påvisar dom.
Och när hen försöker det, så kommer ny saklighet och fakta som bara berättar hen argumenterar en legalisering och inte ens fattar det.
Visst är det komiskt
Det var rätt roligt om Amsterdam och inte ens visste vad som gör att de inte gillar drogturisterna och att det är just alkoholen som är det riktiga problemet.