2026-06-18, 18:16
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Det är inte så att du vill knulla honom då?
Det tror jag inte, alla lagda åt det hållet är livrädda för att Patrik Sjöberg dyker upp med kameran i högsta hugg.
Citera
2026-06-18, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
Vart kan man hitta en kina-pojke / indier eller nåt annat billigt folk som kan sätta ihop möbler hos en fr ikea? Köpt en massa möbler men orkar fan inte sätta upp de själv.

Finns ju massa sånna talangfulla kineser osv på fiverr där man kan betala för billiga tjänster online men vart finns ikeasnickarna i sverige?

Tips mottages gladeligen!
Laga lite mat åt mig så skruvar jag ihop dina möbler.
Bara skicka adress så kommer jag.
Citera
2026-06-18, 18:27
Avstängd
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster
IKEA borde ha en tjänst där de skickar med en liten kines med små pillriga fingrar i en kartong, för en extra kostnad givetvis. När den är klar att montera så tar den med sig kartongerna hem till IKEA-varuhuset igen.

Fasen vet om jag tror på den lösningen, alltså. Kineser, män som kvinnor, är notoriskt horiga och inte så säker på att utfallet skulle bli bättre än då jag provade thaihorornas skicklighet i byggnation. Det är dessutom något med deras tänder så får mig tvivla på deras känsla för räta vinklar.
Citera
2026-06-18, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Fasen vet om jag tror på den lösningen, alltså. Kineser, män som kvinnor, är notoriskt horiga och inte så säker på att utfallet skulle bli bättre än då jag provade thaihorornas skicklighet i byggnation. Det är dessutom något med deras tänder så får mig tvivla på deras känsla för räta vinklar.
För tillfället behöver jag få fram o-räta vinklar
Om en expert finnes tar jag tacksamt emot tips och trix.
Citera
2026-06-18, 18:47
Avstängd
Citat:
Kan tro det. Försökte de fästa saker med zip thais istället för att skruva också?
Citera
2026-06-18, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FunLightFittsaft
TaskRunner är väl en tjänst som man kan använda i sverige? Sen om du får nån från kina eller indien vet jag inte, du kan väl testa specificeera det i din annons. Alternativt får du fejka en utvecklingsstörning och se till att få assistans av kommunen du bor i, men det lär nog ta ett längre tag.
Med tanke på TS historik behöver han nog inte fejka utvecklingsstörningen plus han har nog redan assistans.

Annars finns ju tiptap att använda.
Har hört att de har många billiga papperslösa män.
Citera
2026-06-18, 19:51
Avstängd
Connykrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Med tanke på TS historik behöver han nog inte fejka utvecklingsstörningen plus han har nog redan assistans.

Annars finns ju tiptap att använda.
Har hört att de har många billiga papperslösa män.

Tiptapp? De tar med skräp förfan ärthjärna
Citera
2026-06-18, 20:28
Medlem
dobbelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Men att se ett par thailuder skruva ihop skiten är mer njutbart.
Monteringshjälpen knackar på din dörr, "we are here to screw" ha ha lol!
Citera
2026-06-18, 20:42
Avstängd
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster
Kan tro det. Försökte de fästa saker med zip thais istället för att skruva också?

Yes, faktiskt, både det och thai-p. Men även andra fest-don, som nubb och nubbar.
Citera
2026-06-18, 20:45
Avstängd
Citat:
Yes, faktiskt, både det och thai-p. Men även andra fest-don, som nubb och nubbar.
Fan, du är vass alltså.
Citera
2026-06-18, 20:48
Medlem
Citat:
Vart kan man hitta en kina-pojke / indier eller nåt annat billigt folk som kan sätta ihop möbler hos en fr ikea? Köpt en massa möbler men orkar fan inte sätta upp de själv.

Finns ju massa sånna talangfulla kineser osv på fiverr där man kan betala för billiga tjänster online men vart finns ikeasnickarna i sverige?

Tips mottages gladeligen!
Testa med en neger. Se bara till att den är rumsren och har en bur.
Citera
2026-06-18, 20:55
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Vart kan man hitta en kina-pojke / indier eller nåt annat billigt folk som kan sätta ihop möbler hos en fr ikea?

Lägg på några hundralappar så får du jobbet utfört ordentligt av nordiska Bonnpojkar. En bonnapöjk är född med verktyg i hand. Klart händigare än svartmuskingarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in