2026-06-18, 16:31
Avstängd
Dr.skalmanskis avatar
Är det inte lite för lägligt att en av de största (sic) gör sitt första hat-trick i VM sista chansen det går. Han är ju för gammal vid det här laget.

Mål 1: Ett väldigt lamt och tamt ingripande av backarna. De låter i princip Messi få fri passage genom backlinjen.

Mål 2: Zidane släpper en väldigt tveksam och läglig retur till Messi

Mål 3: Ytterligare en pinsamt passivt agerande från backarna. Det är nästan som att de släpper honom.

Lägg därtill att Messi hade bollen i nät även en fjärde gång men det blev bortdömt för offside. Han skulle dessutom haft ett rött kort för ett brutalt ingripande.

En nästan 40-årig spelare som nätar 4 ggr i en VM_match. Nej, DET VAR RIGGAT.
Citera
2026-06-18, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Är det inte lite för lägligt att en av de största (sic) gör sitt första hat-trick i VM sista chansen det går. Han är ju för gammal vid det här laget.

Mål 1: Ett väldigt lamt och tamt ingripande av backarna. De låter i princip Messi få fri passage genom backlinjen.

Mål 2: Zidane släpper en väldigt tveksam och läglig retur till Messi

Mål 3: Ytterligare en pinsamt passivt agerande från backarna. Det är nästan som att de släpper honom.

Lägg därtill att Messi hade bollen i nät även en fjärde gång men det blev bortdömt för offside. Han skulle dessutom haft ett rött kort för ett brutalt ingripande.

En nästan 40-årig spelare som nätar 4 ggr i en VM_match. Nej, DET VAR RIGGAT.

Gult kort skulle han ha haft, inte rött.
Citera
2026-06-18, 16:50
Medlem
Lacerdas avatar
Jag skulle inte bli förvånad om det vore riggat med tanke på hur illa de övriga offensiva spelarna i Argentina presterade.
Citera
2026-06-18, 17:27
Medlem
Nej.
Citera
2026-06-18, 17:29
Medlem
Hoppsan, här har vi minsann ett butthurt Ronaldo fan

Att ens komma på tanken att ett hattrick utan en enda straff är riggat, haha, vilken idiot.

Om det nu var riggat hade de ju godkänt hans offside-mål, eller hur?

Du kan ju ta en titt på antalet straffar Ronaldo har fått sedan han bytte till Saudi, det är anmärkningsvärt, men jag vet inte om du är kapabel att googla. Du verkar inte ha alla hästar i stallet så att säga
Citera
2026-06-18, 17:29
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1965
Nej.
utveckla
Citera
2026-06-18, 17:30
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxen90

Att ens komma på tanken att ett hattrick utan en enda straff är riggat, haha, vilken idiot.

Du kan ju ta en titt på antalet straffar Ronaldo har fått sedan han bytte till Saudi, det är anmärkningsvärt, men jag vet inte om du är kapabel att googla. Du verkar inte ha alla hästar i stallet så att säga

Tror ingen här på forumet är ett Ronaldo fan. Men gott om rövslickare till Messi. Tack tack.
Citera
2026-06-18, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
utveckla

Hur många kommande och välbetalda som ville visa upp sig på ett VM skulle kunna övertalas till det i två lag som vill komma vidare i VM?
Citera
2026-06-18, 17:35
Avstängd
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oxen90

Jag är inget Ronaldofan, ogillar honom mer än Messi.

Jag tror inte domarna var med på det, dock hade Algeriet högst troligt blivit mutade. Det såg helt enkelt inte trovärdigt ut hur uselt och tafatt de försvarade sig. Man kan förstå att sämre fotbollsspelare försvara sig dåligt i att de gör bort sig. men här såg det ut som att de inte ens försökte.
Citera
2026-06-18, 17:38
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1965
Hur många kommande och välbetalda som ville visa upp sig på ett VM skulle kunna övertalas till det i två lag som vill komma vidare i VM?
Ok, fair. Men jag tänker att de kanske vet att de är chanslösa, typ att deras lag är kasst. Men du har säkert rätt, jag spekulerar bara
Citera
2026-06-18, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
Ok, fair. Men jag tänker att de kanske vet att de är chanslösa, typ att deras lag är kasst. Men du har säkert rätt, jag spekulerar bara

"Vi vet att vi är sämre än vanligt och nu kan vi skylla på en dalande stjärna"?
Citera
2026-06-18, 18:12
Medlem
Messi är en luciferian, så det är inte omöjligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in