Citat:
Ursprungligen postat av
kyrkstocken
Får jag lov att skriva att kvinnor har mindre hjärna än män? Kvinnor har även mindre hjärna än män i förhållande till kroppsvikt. Det brukar bli lite uppståndelse när medicinstudenterna får reda på detta.
Tror män snittar 3 miljarder fler hjärnceller eller ca 16%.
Ett samhälle där vi inte får prata om sanningen är rätt illa beställt. Nu lär det inte överleva så värst länge just pga dessa lögner som alla vet är just lögner.
Ingen som hört talas om kejsaren nya kläder???? Vi fortsätter låtsas som om kejsaren är påklädd.
Vi föder inga barn, vi har massinvandring och galopperande kriminalitet i form av skjutning, sprängningar mm mm.
så varför fokuserar vår politiker på sådan här skit. Typexempel är sveriges enorma våldtäkts-statistik. Då fokuserar S-kvinnor på samtyckeslagar.
Det här är en religion. Dessa lagar är lagar mot hädelse. Staten skall inte tala om för mig vilken religion jag skall ha.
Men kan inte jämföra våldtäktsstatistik mellan länder då länders lagstiftning, juridiska definitioner och benägenhet att anmäla brotten skiljer sig kraftigt åt.
Många länder är det kvinnans fel och skam.
Man anmäler inte och om man vågar göra det blir man inte trott. Som det var förr i Sverige också.