2026-07-06, 13:39
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Ska jag avstå min försörjning för att handikappade barn ska få bidrag? Fungerar inte din hjärna? Dessutom försörjs barn av sina föräldrar. Men hela SD lever av bidrag och det tycker du är okej! Jag hatar SD som är så korrupta av girighet. Hoppas att ni förlorar valet och inte bara missar regering utan även åker ur Riksdagen.

Du vill inte att handikappade barn ska få bidrag men hoppas på rödgrön valvinst??? Hahaha här på Flashback finns det lite av alla möjliga.

Men TS är ett otvetydigt faktum: Först när bortskämda svenska ungdomar cyklar för Foodora och tvingas ta ansvar för sitt liv och sin ekonomi kommer massinvandringen att minska. Behovet att utländsk arbetskraft upphör och svenska ungdomar som fått lära sig att veta hut kommer också att ha lärt sig att inte bara se om sitt eget hus utan även vårt gemensamma hus = Sverige.

Åtminstone kommer massinvandringen av Foodora-cyklister att minska, kanske inte så mycket annan massinvandring, svenskarna älskar ju massinvandring.
Citera
2026-07-06, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Du vill inte att handikappade barn ska få bidrag men hoppas på rödgrön valvinst??? Hahaha här på Flashback finns det lite av alla möjliga.

Men TS är ett otvetydigt faktum: Först när bortskämda svenska ungdomar cyklar för Foodora och tvingas ta ansvar för sitt liv och sin ekonomi kommer massinvandringen att minska. Behovet att utländsk arbetskraft upphör och svenska ungdomar som fått lära sig att veta hut kommer också att ha lärt sig att inte bara se om sitt eget hus utan även vårt gemensamma hus = Sverige.

Åtminstone kommer massinvandringen av Foodora-cyklister att minska, kanske inte så mycket annan massinvandring, svenskarna älskar ju massinvandring.
Var skriver jag att handikappade barn inte ska ha bidrag? Men det kan ju inte vara beroende på att svenskar inte ska bli försörjda som blivit arbetslösa. Därtill har jag aldrig anlitat Foodora så jag är inte anledningen till att de importerar billig arbetskraft. Men detta har flera regeringar tyckt varit utmärkt, kanske av lite olika anledningar. S för att de vill fylla landet med en ny befolkning och röstboskap. M för att dumpa lönerna och göra livet billigare för rika.
Citera
2026-07-06, 14:30
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Massinvandringen till Sverige kommer upphöra den dagen när det hela har havererat vid en sådan nivå att landet har blivit så fyllt med bidragsinvandrare att vi trots världens högsta skatter kommer inte ha råd att laga hål i gatorna, inte får vård, har inte tillräcklig med poliser som kan hantera brottsligheten osv.
Alltså så Sverige fungerar princip som ett riktigt u-land, men ändå med världens högsta skatter där allt bara går åt till att livnära de tärande invandrarna och dessutom ett riktigt uruselt väder stora delar av året där vi inte kommer ha råd att värma upp huset eller något, så att till och med de från tredje världen fattar vad det innebär att bo på dessa breddgrader när allt vi har byggt upp helt har havererat pga massinvandringen.

Sverige har "bara" världens sjunde högsta skatter. Men risken finns ju att om du röstar på sossarna så kommer placeringen klättra något.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in