Citat:
Ursprungligen postat av
danieldahlstrom369
Gör inte som jag och ta 2 - 3 gram i en dos. Hahaha.
Hur tog du så mycket på en gång?
Svalde du det eller injicerade du skiten?
Svårt att se nån snorta så mycket pulver på en gång…
Vad hände när du tog så mycket?
Kommer du ihåg nått?