2026-06-17, 22:05
  #1
Medlem
Köpte 4g racemic isomer utav kranen idag, kristallform. Hur ska man dosera och bör man finhacka kristallerna eller bara mala ner det till ett pulver, vill inte få hamna i något k-hole då det är första gången jag handskas med denna drog.
Citera
2026-06-17, 22:20
  #2
Avstängd
TheJesuits avatar
Ketamin doseras intravenöst, mellan 2 till 2,5 mg per kilo vikt är normalt, upprepas varje 5 till 15:e minut för att hålla din häst sövd.
__________________
Senast redigerad av TheJesuit 2026-06-17 kl. 22:34.
Citera
2026-06-17, 22:31
  #3
Medlem
Att krossa det till ett fint pulver rekommenderas. Snorta sedan försiktigt för att inte få ned så mycket i svalget. Jag tycker du ska börja med en låg dos, kanske 50 mg eller så. Ketamin kan du återdosera utan problem, så bäst är att börja försiktigt och sedan kan du ta mer när du märker hur det slår. Var beredd på att du kommer få sämre koordination och kognition, så se till att vara i en trygg miljö där du har förberett så att du inte behöver göra något krävande under ruset (typ laga mat).
Citera
2026-06-17, 22:47
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Ketamin doseras intravenöst, mellan 2 till 2,5 mg per kilo vikt är normalt, upprepas varje 5 till 15:e minut för att hålla din häst sövd.
Hay, är det så du brukade göra med din dotter Pålly istället för att läsa Min Häst innan läggdags? Låter lite grimmt att göra.

Selenium ska funka annars förhästen.
Citera
2026-06-17, 22:51
  #5
Medlem
Krossa det till ett riktigt fint pulver, sedan rackar du upp ett par stycken små linor/högar (typ 50-60mg/lina) och snorta sedan typ 2st åt gången, vänta en stund (typ 5-10min) och känn efter hur du känner. Är du fortfarande "nykter" så ta 1-2 linor på nytt och vänta sedan en stund igen och känn efter.
Ketamin tycker jag går att återdosera i små doser flera gånger men ändå behålla själva ruset hela tiden.

tldr. Snorta små linor, några åt gången och vänta en stund. Fortsätt tills du känner dig nöjd
Citera
2026-06-17, 22:59
  #6
Avstängd
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster
Hay, är det så du brukade göra med din dotter Pålly istället för att läsa Min Häst innan läggdags? Låter lite grimmt att göra.

Selenium ska funka annars förhästen.

Dottern skippade intresset för hästar, hon sadlade om, hittade en ny man.
Citera
2026-06-18, 01:14
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negerknullare
Köpte 4g racemic isomer utav kranen idag, kristallform. Hur ska man dosera och bör man finhacka kristallerna eller bara mala ner det till ett pulver, vill inte få hamna i något k-hole då det är första gången jag handskas med denna drog.


Du tar ut 200mg ur påsen o gör typ 8 linor lr något ta en lina vill du bli högare ta en till 20 min senare tills du är så bäng du vill bli, men viktigt skriv ner doserna du tar o tidpunk så du inte råkar ta typ 3 doser på 15 min om du är rådd för o råka ta för mkt
Citera
2026-06-18, 11:40
  #8
Medlem
Mosa dom med kreditkort så att det blir ett fint pulver, gör en smal lina som är 2 cm. Typ 3 mm tjock. Du kan aldrig veta exakt hur det slår du får testa dig fram.
Citera
2026-06-18, 11:40
  #9
Medlem
Gör inte som jag och ta 2 - 3 gram i en dos. Hahaha.
Citera
2026-06-19, 13:04
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danieldahlstrom369
Gör inte som jag och ta 2 - 3 gram i en dos. Hahaha.

Hur tog du så mycket på en gång?

Svalde du det eller injicerade du skiten?

Svårt att se nån snorta så mycket pulver på en gång…

Vad hände när du tog så mycket?
Kommer du ihåg nått?
Citera
2026-06-20, 12:29
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Hur tog du så mycket på en gång?

Svalde du det eller injicerade du skiten?

Svårt att se nån snorta så mycket pulver på en gång…

Vad hände när du tog så mycket?
Kommer du ihåg nått?

Jag skulle uppskatta det till 2 gram. Och jag drog en fet jävla lina rakt upp i näsan. Sen blev allt av förklarliga skäl svart. Minns inget förutom att jag drog i mig allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in