Igår, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Jag har aldrig hört talas om nåt annat område. Nej jag har inga problem med att en yta stor som en fotbollsplan inte har fläsk och alkohol. Det är bara nojiga jävlar som du som tror att dessa områden kommer vidgas och vidgas och ta över hela landet. Hörde sånt trams för 30 år sen också.

Det var ett par fotbollsplaner för 30 år sedan, nu är det flera stadsdelar. Du vill att det ska fortsätta så. Det vill inte vi.
Citera
Igår, 14:55
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yavannanienna
De för 30 år sedan sade att sådana områden öht kommer att finnas då. Ge det 30 år till med 50 000 mussar per år så blir det naturligtvis mer utbrett. Det kan man såklart tycka är jättetrevligt! Men det gör inte jag.

Ja om 30 år är det väl en yta stor som tre fotbollsplaner där fläsk och alkohol inte existerar. Fortfarande en fjärt i rymden.
Citera
Igår, 14:58
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Detta inlägg ovan beskriver precis vad jag syftar på; en naiv vänsterbliven idiot-svensk som tror på allt S, M C, MP och V stoppar i honom.

Jag har varit i Rinkeby och själv sett avsaknaden av alkohol på matställena där. Har aldrig hört talas om nåt mer sånt ställe i Sverige. Men du kanske vet var dessa platser finns?
Citera
Igår, 15:33
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yavannanienna
Det var ett par fotbollsplaner för 30 år sedan, nu är det flera stadsdelar. Du vill att det ska fortsätta så. Det vill inte vi.

Det finns inte flera stadsdelar som saknar fläsk och alkohol. Sluta tramsa. Muslimerna påverkar varken ditt eller mitt liv nämnvärt.
Citera
Igår, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Vår diskussion är inte hamas och Israel. Det är om inbördeskrig och hamas är bevis att en underbeväpnad grupp kan hålla ut och infoga skada I gatustrider.

Men fortsätt du fantisera om dina bravader i ett inbördeskrig.

Det är du som fantiserar och tog upp Hamas och Israel. Sen när du är obekväm vill du avsluta diskussionen om det.
Citera
Idag, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Det finns inte flera stadsdelar som saknar fläsk och alkohol. Sluta tramsa. Muslimerna påverkar varken ditt eller mitt liv nämnvärt.

Hela nordvästra stockholm saknar det.
Dina kommentarer får mig att känna att även du har en gräns på hur mycket du vill att dessa områden ska expandera. Eftersom du istället för att säga att du inte bryr dig om hela Sverige blir Irak snarare uttrycker att det inte kommer bli det.
Det låter som att du vill bevara vissa delar av Sverige svenskt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in