2026-06-17, 00:44
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Man kan vara ett 49% parti och ändå sitta själv i skithuset, finns många exempel på det inom politiken.
Så länge egen majoritet saknas så måste allt bestå av gråskalor, allt annat är svagbegåvat (faktiskt)

Jag tolkar din fråga som "varför lägger inte SD mer krut på A-kassa som är vikig för mig"
Ja det är en blandning av prioriteteringar och vad som går att förhandla runt.
Kräver man frikort på A-kassa så måste ma ge bort något minst lika viktigt till andra sidan, t.ex ökad EU engagemang från Sveriges sida. Den svider rätt hårt hos många med. Förstår du problematiken här?

Bäst genomslag för sin röst får man om man röstar på stora partier med tydlig inriktning så man vet vad man får.
Tack!
Äntligen ett inlägg med substans.
Citera
2026-06-17, 01:59
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Kolla reg datum.

Varför då här får alla yttra sig, det är just det flashback handla om, gillar du inte det är du på fel site!
Citera
2026-06-17, 02:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Varför då här får alla yttra sig, det är just det flashback handla om, gillar du inte det är du på fel site!
Håll käften.

Det försiggår en sosse kampanj mot flashback pga av valet där man försöker omleda opinion.

Jag bara avslöjar.
Citera
2026-06-17, 02:04
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Håll käften.

Det försiggår en sosse kampanj mot flashback pga av valet där man försöker omleda opinion.

Jag bara avslöjar.

Du avslöjar ingenting ditt klappmongo!
Citera
2026-06-17, 02:12
Medlem
Den här gången ska alltså den röda linjen gälla, till skillnad från förra gången vi sade att samma röda linje skulle gälla....

Inte kan dom väl ljuga igen va??
(ironi)
Citera
2026-06-17, 02:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Du avslöjar ingenting ditt klappmongo!
Jag kommer rösta på SD pga av dig också

Bra jobbat, efterblivna pajas.
Citera
2026-06-17, 02:23
Medlem
Finns mycket att kritisera med sd men det finns inget annat parti att rösta på i sverige. Moderaterna vet man aldrig var man har och wallenberg har sagt han vill ha mer invandrare till Sverige.
Citera
2026-06-17, 02:24
Medlem
Citat:
Håll käften.

Jag bara avslöjar.

Det är ganska tydligt men jag tror det får motsatt effekt. Det hela ger bara mer Pr till sd.
Citera
2026-06-17, 03:06
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Jag kommer rösta på SD pga av dig också

Bra jobbat, efterblivna pajas.

Jag bryr mig inte ett dugg!
Citera
2026-06-17, 03:09
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Skitsnack. Jag har själv röstat på dem 2014, men aldrig mer. Sionist-demokraterna är köpta. Komma när det är valår och tro att smörande fungerar kan de glömma.
Det fungerar tydligen dock på papp-skallar som du. Tänk om! Rösta AfS.
Sionistdemokraterna? Herregud vilket dumt epitet; judar för samma kamp mot radikala muslimer som européerna gör. Eller du är ett Palestinafan och dagligen runkar till den djupt homosexuelle egyptiske bedragaren Arafat?

Tidö och SD levererar - nu senast att alla dömda utlänningar som döms högre än böter får utvisning. Röstar du på AfS röstar du på vänstern. Men AfS, som lockar till sig arabiska Palestinanazisterna i horder och vars partiledare gömmer sig i Finland, tycker du är ett bra alternativ? Herre Jesus vad du bör tänka om.
Citera
2026-06-17, 04:58
Medlem
ReijoHervonens avatar
SDs kulor finns i en glasburk i Tel Aviv. Man måste antingen hata Sverige eller bara vara korkad om man stöder sionistpartiet.
Citera
2026-06-17, 06:08
Medlem
Citat:
Vägrar gå med på nedskärningar
Sverigedemokraterna motsätter sig ytterligare sänkningar av a-kassan.

– Vi har varit väldigt tydliga under den här mandatperioden och kommer vara det också under nästa. Att vi accepterar inga försämringar i a-kassan på det sättet, sa han och tillade att det är ett krav från partiets sida, sa Jimmie Åkesson till Aftonbladet i lördags.

De lovade väl att inte acceptera vinster i välfärden en gång i tiden. Sedan blev de kappvändare helt plötsligt.

Var inte så naiv (som jag en gång var) och köp inte deras budskap rakt av
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in