2026-06-21, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bicepspump
Man får nästan hoppas han skada nacken rejält ! Ma*kus är riktigt läskig när han är igång idioten kan inte ha varit ute i det fria särskilt länge , satt ju senast för mordförsök då han nästan hade ihjäl en annan stjärna vid namn ham*us ha*in på parkeringen utanför Coop i Hemse . Rättspsyk på obestämd tid är nog bäst för honom då han är som en 11 åring i skallen!
En mycket störd 11åring isf. När jag var i den åldern sjöng jag i kyrkokören
Han åkte väl av när han skulle till Hemse och råna apoteket där ,tyvärr körde han inte tillräckligt fort.
Citera
2026-06-21, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bicepspump
Man får nästan hoppas han skada nacken rejält ! Ma*kus är riktigt läskig när han är igång idioten kan inte ha varit ute i det fria särskilt länge , satt ju senast för mordförsök då han nästan hade ihjäl en annan stjärna vid namn ham*us ha*in på parkeringen utanför Coop i Hemse . Rättspsyk på obestämd tid är nog bäst för honom då han är som en 11 åring i skallen!

Hovrätten fastställde dom för mordförsök till åtta år 2017 för det. Efter det har han dömts för flera narkotikabrott, stöld och även till 1 år och 8 månader för rån, misshandel och olaga frihetsberövande. Det skedde tydligen under villkorlig frigivning för mordförsöket på H*mpus. Mysig kille.
Citera
Igår, 14:38
Medlem
Häktningsframställan i mål B 807-26 mot M*rcu* L*r**on

https://gofile.io/d/AZA0mS

Datum och adresser överensstämmer med inbrottet mot Klintehamns Apotek

Citat:
Ofredande 2026-04-22 08:15 Skolgatan 7, Klintehamn

Hemfridsbrott 2026-04-22 08:15 Skolgatan 7, Klintehamn

Stöld 2026-06-16 06:10 Donnersgatan 1 A, Klintehamn

Stöld 2026-06-16 09:20 Vallekvior 21, Klintehamn

Stöld 2026-05-05 14:30 Österväg 12, Visby
Citera
Igår, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YungGunnar420

Ofredande och hemfridsbrott på Skolgatan 7. Där bor det ett gäng men vad som fångade mitt öga var att den inte helt okända M*m*di J*nsson (*=a) är skriven där...
Citera
Igår, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YungGunnar420

-Bra jobbat listan kan göras längre och åtalspunkterna med.
Citera
Igår, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krabbsaltarn
Ofredande och hemfridsbrott på Skolgatan 7. Där bor det ett gäng men vad som fångade mitt öga var att den inte helt okända M*m*di J*nsson (*=a) är skriven där...
Ja jävlar...
Citera
Igår, 22:10
Medlem
Vid den tidpunkten bodde även Leon där, mycket poliser vid honom när han bodde där.
Citat:
Ursprungligen postat av krabbsaltarn
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in