Citat:
Ursprungligen postat av
OberynMartell
Senaste info är att Marku* Lars*on sitter även misshandel/rån plus Apoteket . Så nu slipper man se honom hasa runt i mjukisbyxor i samhället

De va som fan!
Kung du är som alltid luskar fram så mycket info ✨
Tror vi häktningsframställan kan va intressant?
Vad innehåller de vanligtvis?
Btw:
Han kom fram till mig för några veckor sen (känner honom inte, har bara pratat med honom för många många år innan hans förra fängelse runda) och sa att han varit ren sen han kom ut men att han kände sig instituerad och måde så dåligt psykiskt av det att ibland bara blev sittande inomhus.
Jag tänkte redan då att han inte uppträdde som någon som varit ren länge, men vissa missbrukare blir ju aldrig av med det beteendet och looken.
Iaf så va det se - några dagar senare såg jag honom i mjukisar och utan tröja sitta på en filt i gräset precis vid typ vägkanten utanför sin lägenhet med en tjej. De hade högtalare med musik och han såg ordentligt påverkad på ut.
OM han faktiskt va ren när vi pratade första gången och hade varit det ett tag är det ju ändå jävla trist att det inte höll - men inte förvånande.
Beroendevården och psykiatrin på ön är PISS (om han ens rajor den lilla hjälpen man får där)