2026-07-08, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Hört något mer?
Varken hört eller sett,så man kan väl hoppas han bokat in på norra hanse gatan2 i sommar
Citera
2026-07-09, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Varken hört eller sett,så man kan väl hoppas han bokat in på norra hanse gatan2 i sommar

Haha ja jag tror och hoppas så med! Tycker man borde sett honom annars. Måste varit någon som va jäkligt likt!
Citera
2026-07-09, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Haha ja jag tror och hoppas så med! Tycker man borde sett honom annars. Måste varit någon som va jäkligt likt!
Förresten träffade jag nyss en person som varit på förhör idag och anmält ML för stöld. så nog sitter han allt. Dom håller bara på att bygga ett åtal mot honom.
Citera
2026-07-09, 23:41
Medlem
Citat:
Förresten träffade jag nyss en person som varit på förhör idag och anmält ML för stöld. så nog sitter han allt. Dom håller bara på att bygga ett åtal mot honom.

Åh fan! Ännu en utöver de som stod i häktningen alltså? Hoppas fler kommer fram. Denna man ska uppenbarligen inte va på gatorna
Citera
2026-07-25, 00:45
Medlem
Citat:
Han gick hem o slog på/rånade en kille.Om polisen tar upp det också vet jag inte.

Är de någon av dessa du pratar om?
Är det han som sitter för det också?
https://www.flashback.org/t3738892

Har mailat tingsrätten för att se om de kan bekräfta att M*rkus är en av dem som blev dömda för rånat i rävhagen -23.
För isf är det ju han som är åtalad för detta med.

För att han har suttit för mordförsök vet vi (i tråden jag länkar finns det ett svar som länkar till tråden om mordförsöket i Hemse han blev dömd för).
Och även om han fick 8 år så skulle det kunna va han de pratar om med inbrotten.
För i artikeln om inbrotten så säger de bara att GM suttit 5år för mordförsök innan han begick rån i rävhagen , och vi vet ju alla att man typ aldrig sitter hela sin tid i Sverige. Så att få 8år och sitta 5 är ju inte osannolikt.

Får se vad de svarar. Om inte någon av er vet och han bekräfta eller dementera innan dess.
Citera
2026-08-09, 23:04
Medlem
Polisen körde tidigare ikväll i klinte. Stod vid lägenheterna mitt emot odvalds äldreboende (alltså lägenheterna där M bor/bodde).
När jag sedan hade handlat och skulle ut ur klinte igen så stod samma bil vid Vallemo ist (och bilen va tom så de var inne vid någon).

Får mig att tänka att han kanske är släppt ändå?
Och att de håller koll vid hans lägenhet samt vid Vallemo som ju är en av adresserna för ett av brotten.

Men å andra sidan skrev någon att de var vid L*on det brottet skett och han bor ju som sagt inte kvar på Vallemo längre.
Men det bor ju en annan ung man där med en flickvän som iaf varit i svängarna förr. Vet inte om idag men betvivlar att han brutit sig ur helt
Citera
2026-09-24, 06:50
Medlem
Lås dörrarna,han är ute nu.
Citera
2026-09-24, 11:02
Medlem
Hahah, hur vet du?
Citat:
Citera
2026-09-24, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P0kerchips
Hahah, hur vet du?
Har bara hört det..om han släpptes efter rättegången är det ett haveri och ett hån mot brottsoffer.
Citera
2026-09-24, 21:44
Medlem
Citat:

Är det bekräftat att han är på fri fot?
Känns ju helt vansinnigt 😮
Citera
2026-09-25, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bethmoore
Är det bekräftat att han är på fri fot?
Känns ju helt vansinnigt 😮
Han är en fitta på två ben,jag skulle vilja slå på honom.
Citera
2026-09-25, 21:16
Medlem
Citat:
Han är en fitta på två ben,jag skulle vilja slå på honom.

Är säkert flera som delar din känsla ang honom!
Tycker det verkar märkligt om han är fri efter flera saker han gjort.
Vissa verkar kunna röja hur som helst utan att särskilt mycket händer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in