2026-06-18, 21:46
  #25
Medlem
Vad menar du med misshandel/rån?

Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Senaste info är att Marku* Lars*on sitter även misshandel/rån plus Apoteket . Så nu slipper man se honom hasa runt i mjukisbyxor i samhället
Citera
2026-06-18, 23:54
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Senaste info är att Marku* Lars*on sitter även misshandel/rån plus Apoteket . Så nu slipper man se honom hasa runt i mjukisbyxor i samhället

De va som fan!
Kung du är som alltid luskar fram så mycket info ✨

Tror vi häktningsframställan kan va intressant?
Vad innehåller de vanligtvis?

Btw:
Han kom fram till mig för några veckor sen (känner honom inte, har bara pratat med honom för många många år innan hans förra fängelse runda) och sa att han varit ren sen han kom ut men att han kände sig instituerad och måde så dåligt psykiskt av det att ibland bara blev sittande inomhus.
Jag tänkte redan då att han inte uppträdde som någon som varit ren länge, men vissa missbrukare blir ju aldrig av med det beteendet och looken.
Iaf så va det se - några dagar senare såg jag honom i mjukisar och utan tröja sitta på en filt i gräset precis vid typ vägkanten utanför sin lägenhet med en tjej. De hade högtalare med musik och han såg ordentligt påverkad på ut.

OM han faktiskt va ren när vi pratade första gången och hade varit det ett tag är det ju ändå jävla trist att det inte höll - men inte förvånande.
Beroendevården och psykiatrin på ön är PISS (om han ens rajor den lilla hjälpen man får där)
Citera
2026-06-19, 05:27
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P0kerchips
Vad menar du med misshandel/rån?
Han gick hem o slog på/rånade en kille.Om polisen tar upp det också vet jag inte.
Citera
2026-06-19, 05:38
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
De va som fan!
Kung du är som alltid luskar fram så mycket info ✨

Tror vi häktningsframställan kan va intressant?
Vad innehåller de vanligtvis?

Btw:
Han kom fram till mig för några veckor sen (känner honom inte, har bara pratat med honom för många många år innan hans förra fängelse runda) och sa att han varit ren sen han kom ut men att han kände sig instituerad och måde så dåligt psykiskt av det att ibland bara blev sittande inomhus.
Jag tänkte redan då att han inte uppträdde som någon som varit ren länge, men vissa missbrukare blir ju aldrig av med det beteendet och looken.
Iaf så va det se - några dagar senare såg jag honom i mjukisar och utan tröja sitta på en filt i gräset precis vid typ vägkanten utanför sin lägenhet med en tjej. De hade högtalare med musik och han såg ordentligt påverkad på ut.

OM han faktiskt va ren när vi pratade första gången och hade varit det ett tag är det ju ändå jävla trist att det inte höll - men inte förvånande.
Beroendevården och psykiatrin på ön är PISS (om han ens rajor den lilla hjälpen man får där)
-Kung är jag inte men dom kallar mig för Prinsen.
Citera
2026-06-19, 06:06
  #29
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
De va som fan!
Kung du är som alltid luskar fram så mycket info ✨

Tror vi häktningsframställan kan va intressant?
Vad innehåller de vanligtvis?

Btw:
Han kom fram till mig för några veckor sen (känner honom inte, har bara pratat med honom för många många år innan hans förra fängelse runda) och sa att han varit ren sen han kom ut men att han kände sig instituerad och måde så dåligt psykiskt av det att ibland bara blev sittande inomhus.
Jag tänkte redan då att han inte uppträdde som någon som varit ren länge, men vissa missbrukare blir ju aldrig av med det beteendet och looken.
Iaf så va det se - några dagar senare såg jag honom i mjukisar och utan tröja sitta på en filt i gräset precis vid typ vägkanten utanför sin lägenhet med en tjej. De hade högtalare med musik och han såg ordentligt påverkad på ut.

OM han faktiskt va ren när vi pratade första gången och hade varit det ett tag är det ju ändå jävla trist att det inte höll - men inte förvånande.
Beroendevården och psykiatrin på ön är PISS (om han ens rajor den lilla hjälpen man får där)

Kan de inte sätta honom i fängelse på typ… Öland? Eller var satt han förra gången?
Citera
2026-06-19, 19:09
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Kan de inte sätta honom i fängelse på typ… Öland? Eller var satt han förra gången?

Vet inte men de sitter ju inte här på Gotland om det är de du menar 😅😅
Citera
2026-06-19, 19:13
  #31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Senaste info är att Marku* Lars*on sitter även misshandel/rån plus Apoteket . Så nu slipper man se honom hasa runt i mjukisbyxor i samhället

hm...har den här killen bott i norra delen av riket tidigare?
Citera
2026-06-19, 20:49
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noxtrei
hm...har den här killen bott i norra delen av riket tidigare?

Ingen aning.
Flyttar flitigt likt alla missbrukare.
Och som sagt även suttit åtminstone en vända.

Enligt mr.koll:

Jungmansgatan 158
62151 Visby
Flyttade till denna tidigare adress 2025-05-13
Hemse Gannarve 921
62350 Hemse
Flyttade till denna tidigare adress 2016-09-05
Fole Ausarve 910
62175 Visby
Flyttade till denna tidigare adress 2022-06-08
Allégatan 142 lgh 1101
62151 Visby
Flyttade till denna tidigare adress 2022-10-04
Citera
2026-06-19, 21:05
  #33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Ingen aning.
Flyttar flitigt likt alla missbrukare.
Och som sagt även suttit åtminstone en vända.

Enligt mr.koll:

Jungmansgatan 158
62151 Visby
Flyttade till denna tidigare adress 2025-05-13
Hemse Gannarve 921
62350 Hemse
Flyttade till denna tidigare adress 2016-09-05
Fole Ausarve 910
62175 Visby
Flyttade till denna tidigare adress 2022-06-08
Allégatan 142 lgh 1101
62151 Visby
Flyttade till denna tidigare adress 2022-10-04



kan det vara den idioten jag tänker på månne..?

kort, iaf förr ganska rund med inte fet. ser ut som nån stor bebis, gillar hash o så mkt råtorsk på kokain han snor pengar av från vänner för att köpa om han har chans?

runt...typ...kanske...ish -30-35 år numer, straffad för rån mot en guldaffär norrut?

bortskämt litet svin med andra ord?
Citera
2026-06-20, 02:27
  #34
Medlem
Vaaa, nu nyligen?
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Han gick hem o slog på/rånade en kille.Om polisen tar upp det också vet jag inte.
Citera
2026-06-20, 12:09
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noxtrei
kan det vara den idioten jag tänker på månne..?

kort, iaf förr ganska rund med inte fet. ser ut som nån stor bebis, gillar hash o så mkt råtorsk på kokain han snor pengar av från vänner för att köpa om han har chans?

runt...typ...kanske...ish -30-35 år numer, straffad för rån mot en guldaffär norrut?

bortskämt litet svin med andra ord?

Njae det låter inte matchande.
Denna kille är 41 nu och har inte varit de minsta rund senaste .. 5 åren åtminstone. Inte heller är han särskilt kort tycker jag.
Men jag kan ha fel.
Citera
2026-06-21, 07:18
  #36
Medlem
Man får nästan hoppas han skada nacken rejält ! Ma*kus är riktigt läskig när han är igång idioten kan inte ha varit ute i det fria särskilt länge , satt ju senast för mordförsök då han nästan hade ihjäl en annan stjärna vid namn ham*us ha*in på parkeringen utanför Coop i Hemse . Rättspsyk på obestämd tid är nog bäst för honom då han är som en 11 åring i skallen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in