2026-06-16, 17:49
Medlem
Halvskalles avatar
Hej flashback,

Har under senaste veckorna haft en återkommande fantasi, som blrjar växa sig starkare. Det är så att jag har blivit besatt av gruppsex. Jag vill ha sex med två eller flera tjejkompisar samtidigt, gärna på något offentligt ställe. Provade detta på swingerklubbar i 20-årsåldern, och tyckte det var mycket roligt.

Senaste dagarna har jag börjat approacha tjejer med detta i åtanke. Ett exempel var två afrikanska tjejer som bjöd mig på hasch utanför en biograf. De skulle se en skräckfilm och laddade upp med en spliff innan. Jag fantiserade vidare om hur det vore att approacha dem och erbjuda sex, men var tyvärr lite för blyg för att gå hela vägen. Drömmen om att få sätta på en av dem medan den andra står och tittar haschad är så jävla sexig. Jag har igår och idag fortsatt stirra på tjejer offentligt och hittat på olika låtsasorsaker att ta kontakt med dem. Fantasin växer sig successivt starkare och jag vet inte hur jag ska hantera den!

Har givetvis inte ofredat någon eller gjort något olagligt, men det är jobbigt att tänka på gruppsex hela tiden.

Hur hantera detta?
Citera
2026-06-16, 17:52
Avstängd
Vill du ha hjälp att googla hur man åker till Danmark, Holland eller Tyskland? Du betalar sen är det klart. Lagligt, hygieniskt och fräscht. Har dock ingen erfarenhet av gangbang men det är skitsamma. Varför så efterbliven fråga från 22 år gammalt konto?
Citera
2026-06-16, 18:03
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Jadu.. Antingen får du låta det fortsätta vara en fantasi eller göra nåt åt det. Finns det inga dejtingsida/appar för sånt? Resa utomlands? 😕
Citera
2026-06-16, 18:37
Avslutad
Prova vr-glasögon och porr.
Citera
2026-06-16, 18:46
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halvskalle
Hej flashback,

Har under senaste veckorna haft en återkommande fantasi, som blrjar växa sig starkare. Det är så att jag har blivit besatt av gruppsex. Jag vill ha sex med två eller flera tjejkompisar samtidigt, gärna på något offentligt ställe. Provade detta på swingerklubbar i 20-årsåldern, och tyckte det var mycket roligt.
Swingerklubbar är det ju enklaste stället för dig att få napp, har du inga i närheten?
Citera
2026-06-16, 20:25
Medlem
Totoskrivers avatar
På fullaste allvar...

Gruppsex är ganska ovanligt i Svergie men ifall om drömmen ska bli uppfylld så kan det vara en bra att åka till områden där befolkningen är glest eller Åland. Dra till en bar prata med en tjej och berätta om fantasin. Tjejer i mindre städer eller orter brukar ha de tråkigt så de vill testa något nytt eller något sjukt.

Helt sinnesjukt TS är
Citat:
Hej flashback,

Senaste dagarna har jag börjat approacha tjejer med detta i åtanke. Ett exempel var två afrikanska tjejer som bjöd mig på hasch utanför en biograf. De skulle se en skräckfilm och laddade upp med en spliff innan. Jag fantiserade vidare om hur det vore att approacha dem och erbjuda sex, men var tyvärr lite för blyg för att gå hela vägen. Drömmen om att få sätta på en av dem medan den andra står och tittar haschad är så jävla sexig. Jag har igår och idag fortsatt stirra på tjejer offentligt och hittat på olika låtsasorsaker att ta kontakt med dem. Fantasin växer sig successivt starkare och jag vet inte hur jag ska hantera den!

Har givetvis inte ofredat någon eller gjort något olagligt, men det är jobbigt att tänka på gruppsex hela tiden.

Hur hantera detta?
Citera
2026-06-16, 20:32
Medlem
Så märkvärdigt är det inte. Mest en massa extra armar och ben att hålla reda. Men absolut värt att uppleva åtminstone några ggr.
Citera
2026-06-17, 14:10
Medlem
Du skriver gruppsex men skriver mest om fler än en kvinna.
Du hanterar det genom att skaffa en partner/någon du ligger med som gillar båda män och kvinnor. Tillsammans prövar ni att hitta en (eller flera) extra.

Jag gör det till och från. Fantastiskt kul att gå ut och ragga tjejer tillsammans med en annan tjej.
Citera
2026-06-17, 14:24
Medlem
Ärligt talat låter det inte som att du blivit “besatt av gruppsex”, utan snarare att du har en sexuell fantasi som råkat få väldigt mycket utrymme i huvudet just nu.

Det är ganska vanligt att vissa fantasier kommer i perioder. Ibland kan man gå några veckor eller månader och tänka på samma scenario om och om igen. Det betyder inte nödvändigtvis att man måste agera på det eller att något är fel.

Det som däremot är bra att du själv verkar medveten om är skillnaden mellan fantasi och verklighet. Att fantisera om människor man ser är en sak. Att börja göra närmanden till främlingar utifrån antagandet att de vill delta i ens sexuella scenario är något helt annat.

Mitt råd är nog:

* Acceptera att fantasin finns utan att ge den så mycket dramatik.
* Fundera på vad det är som lockar. Är det gruppsexet i sig, exhibitionismen, bekräftelsen, spontaniteten eller känslan av att vara åtrådd av flera samtidigt?
* Om du faktiskt vill utforska det i verkligheten finns det vuxna sammanhang där alla är införstådda med vad som gäller, till exempel swingersmiljöer som du redan nämner att du provat tidigare.
* Försök att inte låta fantasin färga varje möte med kvinnor du träffar i vardagen.

Det som slår mig är att du verkar beskriva situationen som lite skrämmande, samtidigt som du inte verkar ha tappat kontrollen över ditt beteende. Du har fantasier, men du har inte ofredat någon eller gjort något olämpligt. Det talar snarare för att du har en stark sexuell fantasi än att du har något allvarligt problem.

Många människor går igenom perioder där en viss sexuell idé tar väldigt stor plats i tankarna. Oftast lugnar det ner sig igen när nyhetens behag försvinner eller när man förstår vad det egentligen är i fantasin som lockar.
Citera
2026-06-18, 09:42
Medlem
Halvskalles avatar
Hej, tack för ett bra svar. Och jo, tanken skrämmer mig lite...grejen är att jag ofta är stressad eller ofokuserad i de sammanhang där det vankas sex. Jag har också haft svårt att ha sex med tidigare partners på grund de orsakerna. Tanken känns förbjuden i och med att det blir väldigt köttsligt, och en slags exhibitionism. Jag har tidigare bytt bilder med tjejer via nätet och tycker det är kul att de uppfattar mig som sexig. Har lite svårt att få till det i verkliga livet, för jag spänner mig mycket i miljöer med alkohol. Samt har någon variant av depression. Ska kanske försöka hitta bra miljöer för detta, som swingerklubbar, eller ta upp det med tjejer på krogen.
Citera
2026-06-21, 17:29
Medlem
Halvskalles avatar
Tankarna om gruppsex fyller fortfarande väldigt mycket, men jag har de senaste dagarna lagt relativt mycket energi på att söka kontakt med tjejer, både på krogen och på stan. Tyvärr vågar inte löpa hela lina ut och dra upp gruppsex, men har stirrat tjejkompispar på fittan och gått fram till flera och hållt konversationer. Eller bara suttit nära dem på bussen. Återkommer med en ny rapport snart
Citera
2026-06-22, 20:57
Medlem
heavyloadzs avatar
Citat:
Tankarna om gruppsex fyller fortfarande väldigt mycket, men jag har de senaste dagarna lagt relativt mycket energi på att söka kontakt med tjejer, både på krogen och på stan. Tyvärr vågar inte löpa hela lina ut och dra upp gruppsex, men har stirrat tjejkompispar på fittan och gått fram till flera och hållt konversationer. Eller bara suttit nära dem på bussen. Återkommer med en ny rapport snart

Stirra på tjejkompisars fittor låter som ett riktigt framgångsrecept!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in