På fullaste allvar...
Gruppsex är ganska ovanligt i Svergie men ifall om drömmen ska bli uppfylld så kan det vara en bra att åka till områden där befolkningen är glest eller Åland. Dra till en bar prata med en tjej och berätta om fantasin. Tjejer i mindre städer eller orter brukar ha de tråkigt så de vill testa något nytt eller något sjukt.
Helt sinnesjukt TS är
Citat:
Ursprungligen postat av
Halvskalle
Hej flashback,
Har under senaste veckorna haft en återkommande fantasi, som blrjar växa sig starkare. Det är så att jag har blivit besatt av gruppsex. Jag vill ha sex med två eller flera tjejkompisar samtidigt, gärna på något offentligt ställe. Provade detta på swingerklubbar i 20-årsåldern, och tyckte det var mycket roligt.
Senaste dagarna har jag börjat approacha tjejer med detta i åtanke. Ett exempel var två afrikanska tjejer som bjöd mig på hasch utanför en biograf. De skulle se en skräckfilm och laddade upp med en spliff innan. Jag fantiserade vidare om hur det vore att approacha dem och erbjuda sex, men var tyvärr lite för blyg för att gå hela vägen. Drömmen om att få sätta på en av dem medan den andra står och tittar haschad är så jävla sexig. Jag har igår och idag fortsatt stirra på tjejer offentligt och hittat på olika låtsasorsaker att ta kontakt med dem. Fantasin växer sig successivt starkare och jag vet inte hur jag ska hantera den!
Har givetvis inte ofredat någon eller gjort något olagligt, men det är jobbigt att tänka på gruppsex hela tiden.
Hur hantera detta?