Citat:
Ursprungligen postat av
mattiasupnorth
Hej!
Jag är en man i 35–40-årsåldern, cirka 179 cm lång och väger runt 64 kg.
Jag har under en längre tid arbetat tillsammans med dietist och PT för att gå upp i vikt, men har haft stora svårigheter att nå resultat. Att bibehålla vikten är inga problem, men trots noggrann kaloriräkning och otaliga försök har jag inte lyckats gå upp i vikt, främst på grund av en bristande aptit.
För att säkerställa min hälsa under processen kommer jag att mäta blodtryck och blodsocker dagligen. Jag har även nyligen genomgått en omfattande hälsokontroll via blodprover.
Min plan är att inta 10 mg dagligen under en sexveckorsperiod, men jag upplever svårigheter med att bedöma kvaliteten på olika fabrikat. Jag undrar därför om någon kan ge vägledning kring vilka märken som håller god kvalitet och hur man bäst går tillväga i en svensk kontext. Tacksam för hjälp och riktning i frågan.
Om målet främst är att öka aptiten så är just det en av de effekter många rapporterar av MK-677. Ökad aptit, och med det ökade kalorier + vätskeretention kan du förvänta dig.
När det gäller fabrikat är det svårt att ge några säkra rekommendationer.. Oberoende laboratorietester är egentligen det enda sättet att verifiera kvaliteten på en specifik produkt.