Citat:
Ursprungligen postat av
grelin1999
Del 3 nu. Finns ingen tråd?
Några saker som framkom:
* SD har systematiskt i åratal undvikit bokföra kontant betalning vid mässor
* Wallerstein driver komm-avdelning som en diktator. Han verkar även ha ett upplägg i att föra in partistöd i sitt privata bolag.
* Bo Broman (SD) har bakåtdaterat fakturor för att skatteplanera.
* SDs dotterbolag ADBO verkar från början ha gjort olagliga avdrag.
* Alla på SD vägrar svara på frågor kring detta.
Missade jag något?
Det kan man lungt säga!
Du glömde säga att detta kan vi skita i som väljare, inget att bry sig om.
För det är likadant i alla andra partier, fiffel och båg när det gäller ekonomi och andra saker som skall redovisas för att verka trovärdiga utåt. Visst, glöms det och skits i mycket. Men ändå, det är inga större saker som påverkar väljare i normalfallet.
Det är bara dom som skriker och skall försöka stjälpa de andra partierna bryr sig.
Men du tänkte väl inte så va? Tramspelle!