Citat:
Ursprungligen postat av
blacklodge77
val till hösten och Centerns Niels Paarup-Petersen menar att invandring är fantastiskt för sverige
håller du med?
https://www.svd.se/a/Gx07EV/s-kan-slappa-strama-migrationspolitiken-pressas-av-c-v-och-mp
Ja om man är halvblind och döv så kan väl den invandring som passerat ses som fantastisk.
Att det fortfarande finns så många nyttiga idioter är helt makalöst.
Är det Putin/KGB som backar upp honom?
Varför inte ordna upp Sverige en gång för alla innan vi eventuellt börjar fylla på med några få nya bidragstagare?