2026-06-15, 14:58
  #1
Medlem
val till hösten och Centerns Niels Paarup-Petersen menar att invandring är fantastiskt för sverige

håller du med?

https://www.svd.se/a/Gx07EV/s-kan-slappa-strama-migrationspolitiken-pressas-av-c-v-och-mp
Citera
2026-06-15, 14:58
  #2
Moderator
Strix m/94s avatar
Enligt Centerpartiets hemsida, anser man följande:


Citat:
Centerpartiet vill
- Värna asylrätten och barns rätt att återförenas med sina föräldrar.
- Göra det enklare att komma till Sverige för att arbeta och bidra med sin kompetens.
- Stärka integrationen genom att fokusera på att komma i arbete så snabbt som möjligt.
https://www.centerpartiet.se/centerpartiets-politik/centerpartiets-politik-a-o/integration-och-migration

Strix/Mod
Citera
2026-06-15, 15:02
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blacklodge77
val till hösten och Centerns Niels Paarup-Petersen menar att invandring är fantastiskt för sverige

håller du med?

https://www.svd.se/a/Gx07EV/s-kan-slappa-strama-migrationspolitiken-pressas-av-c-v-och-mp

Kan du utveckla kontexten eller citera lite från artikeln? Texten är bakom betalvägg.
Citera
2026-06-15, 15:23
  #4
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blacklodge77
val till hösten och Centerns Niels Paarup-Petersen menar att invandring är fantastiskt för sverige

håller du med?

https://www.svd.se/a/Gx07EV/s-kan-slappa-strama-migrationspolitiken-pressas-av-c-v-och-mp
har du läst artikeln?
Synpunkter på den?
Citera
2026-06-15, 15:53
  #5
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blacklodge77
val till hösten och Centerns Niels Paarup-Petersen menar att invandring är fantastiskt för sverige

håller du med?

https://www.svd.se/a/Gx07EV/s-kan-slappa-strama-migrationspolitiken-pressas-av-c-v-och-mp
Ja om man är halvblind och döv så kan väl den invandring som passerat ses som fantastisk.
Att det fortfarande finns så många nyttiga idioter är helt makalöst.
Är det Putin/KGB som backar upp honom?
Varför inte ordna upp Sverige en gång för alla innan vi eventuellt börjar fylla på med några få nya bidragstagare?
Citera
2026-06-15, 16:20
  #6
Moderator
Strix m/94s avatar
PI ->Partier & partipolitik

Strix/Mod
Citera
2026-06-15, 20:02
  #7
Medlem
kyrkstockens avatar
Och han bor i rinkeby?

Titta på hans mongolidögon : https://www.skd.se/malmo/tio-ar-som-svensk-for-att-kunna-paverka/

Folk uppskattar inte när jag säger detta men det är stor risk att även hans sexualitet skadades i livmodern.
__________________
Senast redigerad av kyrkstocken 2026-06-15 kl. 20:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in