Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Tänker mer. Ta ett rött laget. Om vi nu skulle möta sig ett lag med Messi. Ta ett rött och sänka han. För Sverige!
Edit. Det skulle väl vara många svenskar som skulle klaga där. Att fan det där var osportsligt! Så där vill vi inte vinna! Skäms på dig!
När jag läser din kommentar så tänker jag på h*rungen Suarez som räddade bollen på mållinjen med handen. Ghana missar straffen, och Uruguay går vidare till semifinal i VM 2010.
Klipp:
https://youtu.be/dM-29hy-Qyw