2026-06-15, 13:45
  #1
Medlem
israelisinnocents avatar
Filmning används ju dagligen även om v.a.r. hjälper

Men vads sägs om att omringa bollen?
https://www.reddit.com/r/MemeVideos/comments/1u6cvre/why_is_this_not_a_bad_idea/

Förstår ju att det svåra är att få alla spelarna samlade,
men har det aldrig testats?
Citera
2026-06-15, 13:54
  #2
Medlem
Zaedrewss avatar
Tänker mer. Ta ett rött laget. Om vi nu skulle möta sig ett lag med Messi. Ta ett rött och sänka han. För Sverige!

Edit. Det skulle väl vara många svenskar som skulle klaga där. Att fan det där var osportsligt! Så där vill vi inte vinna! Skäms på dig!
__________________
Senast redigerad av Zaedrews 2026-06-15 kl. 13:59.
Citera
2026-06-15, 14:01
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Tänker mer. Ta ett rött laget. Om vi nu skulle möta sig ett lag med Messi. Ta ett rött och sänka han. För Sverige!

Edit. Det skulle väl vara många svenskar som skulle klaga där. Att fan det där var osportsligt! Så där vill vi inte vinna! Skäms på dig!
När jag läser din kommentar så tänker jag på h*rungen Suarez som räddade bollen på mållinjen med handen. Ghana missar straffen, och Uruguay går vidare till semifinal i VM 2010.

Klipp:
https://youtu.be/dM-29hy-Qyw
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in