2026-06-15, 22:41
Medlem
Behövs det mer bevis på att detta VM är rasistiskt och nazistiskt? De förvägrar världens bästa domare inresa bara för att han från Somalia, men tillåter en rasist och nazist att vara domare. En borde visserligen inte vara förvånad eftersom Trump själv är nazist och rasist och Fifas ordförande är kompis med Trump.
Citera
2026-06-15, 22:48
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej, jag tänker inte googla efter bevis på dina påståenden. Härmed kan vi konstatera att du är full av skit.

Det är som med vilket påstående som helst - du har full rätt att tro på det eller inte tro på det. Jag vet att jag har rätt så jag bryr mig inte.
Citera
2026-06-15, 23:00
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraSlinky
Du tror inte att Brenton Tarrant helt enkelt gjorde OK-tecknet för att han var jävligt nöjd med vad han åstadkommit?

Nej
Citera
2026-06-15, 23:00
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Det är som med vilket påstående som helst - du har full rätt att tro på det eller inte tro på det. Jag vet att jag har rätt så jag bryr mig inte.

De som påstår att jorden är platt och att Elvis lever är övertygade om att de har rätt de med.
Citera
2026-06-15, 23:01
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostochlok
Det väl ingen över 20 som känner till såna obskyra 4-chansymboler?

Jo. Åtminstone en. Pepe The Frog och Kekistan är ju andra uttryck som kommer därifrån. De flesta Proud Boys som bögade runt med Kekistanflaggor var nog över 20.
Citera
2026-06-15, 23:02
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Jag har aldrig hört talas om något sånt tecken men kollar heller inte på meme.

Din länk tänker jag inte ens klicka på.

Nej varför skulle man ta del av fakta när man kan sitta och grupprunka i en ekokammare.
Citera
2026-06-15, 23:18
Medlem
sonofnatures avatar
Tänk om han hade gjort tummen upp 👍
Kan ju kränka någon som inte har någon tumme kvar !

Väldigt viktigt att domaren inte använder sina händer , även när de går på toa under pausen.

👌
Citera
2026-06-15, 23:30
Medlem
Homofilens avatar
Tänk vad hemskt om denna man blir av med arbetet och uthängd som nazist när han egentligen bara gjorde ett "ok"-tecken. 👌
Citera
2026-06-16, 00:41
Avstängd
Tearsinrains avatar
Sök på "Obama ok sign" han gjorde det typ en gång per dag när han var president. Är han för vit makt?

Såg också att Klose gjorde tecknet när han slog rekordet för mest gjorda mål tror jag det var eller om det var vid ett annat mål.
Citera
2026-06-16, 00:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
Vad är det för fanatiskt påhitt att en helt vanlig 👌 ”ok” signalering har blivit en vitmakt symbol

Vissa har ju gjort det till sin livsuppgift att se rasism i allt.

Detta är ett sånt exempel.
Citera
2026-06-16, 00:58
Medlem
Pernambucanos avatar
Friad eftersom det inte var en vit makt gest.
Citera
2026-06-16, 01:01
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pernambucano
Friad eftersom det inte var en vit makt gest.

Källa på att han blivit friad? Allt jag kan se är att han förnekar att han gjort någon medveten gest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in