2026-06-15, 10:46
  #1
Medlem
Till skillnad mot våra jävla folkförrädare till politiker så krigar Bibi Netanyahu oförtröttligt för sitt folk och skyr inga medel israelerna först. Fan att man inte är jude vill vara med i klubben. Håller ni med om känslan?
2026-06-15, 11:13
  #2
Medlem
engammalfisks avatar
En frisk vuxen skadar ingen men ja han är säkert bra för sitt hårdföra folk som fått nog och nu kör en 100års plan att göra sina fiender oförmögna att utföra hatiska attacker, alternativet hade varit att rulla runt & visa buken och utplåning, Israels krigar defensivt för att säkra sin existens, inte helt olikt Ukraina & var är protesterna mot Zelensky?..
2026-06-15, 11:14
  #3
Medlem
Det går bra att konvertera. Tar två år. Föreslår att du du väljer masarti som inriktning. Judar bedriver inte uppsökande verksamhet, så du får ringa på dörren.
2026-06-15, 11:18
  #4
Medlem
proconsuls avatar
Han är ju för fan efterlyst för krigsbrott. Hur man kan hylla det rövhålet är obegripligt.
2026-06-15, 11:28
  #5
Medlem
Många källor till att det är hans fru som styr honom i mycket ... kanske som Uffe K?
2026-06-15, 11:59
  #6
Medlem
Ajogens avatar
Snubben är korrupt som fan.

What charges does Benjamin Netanyahu face, and what’s at stake if he is granted a pardon?

Netanyahu's criminal trial to resume Sunday after wartime court freeze

Sen har vi hela det här med att etnisk rensa Judea är ju något som jag personligen inte skulle vilja sen hos min ledare.

Men vi tycker alla olika.
2026-06-15, 12:03
  #7
Medlem
Bibi Netanyahu är krigshjälte. Han tjänstgjorde i Sayeret Matkal, vilket sannolikt är världens främsta elitförband och uppnådde kaptens rang. Han deltog i gisslanfritagningar och skottskadades i axeln vid en sådan lyckosam fritagning. Han tjänstgjorde även i Yom Kippur-kriget.

Netanyahu har dessutom examen från ett av världens främsta universitet, nämligen MIT i USA.
2026-06-15, 12:10
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen


Sen har vi hela det här med att etnisk rensa Judea är ju något som jag personligen inte skulle vilja sen hos min ledare.



Judéen sträcker sig över det erkända Israel, samt område A, B och C i "Västbanken". Det är endast de områden palestinierna kontrollerar, dvs område A och B, som är etniskt rensade. Det bor inga judar alls i område A och B som kontrolleras av palestinierna och det råder förbud för judar att bo där. Det bor däremot araber i de områden Israel kontrollerar, dvs det erkända Israel samt område C.

Sammanfattning: Din sida styr över etniskt judefria områden. Netanyahu styr över multikulturella områden.
2026-06-15, 12:19
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThereseKlockare
Till skillnad mot våra jävla folkförrädare till politiker så krigar Bibi Netanyahu oförtröttligt för sitt folk och skyr inga medel israelerna först. Fan att man inte är jude vill vara med i klubben. Håller ni med om känslan?

Du är ju helt blåst.

"bibi" slaktar sin egna yngre befolkning.

Åk till Ukraina och strid om du vill dö för väst och juden.
2026-06-15, 13:19
  #10
Medlem
MittMalmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThereseKlockare
Till skillnad mot våra jävla folkförrädare till politiker så krigar Bibi Netanyahu oförtröttligt för sitt folk och skyr inga medel israelerna först. Fan att man inte är jude vill vara med i klubben. Håller ni med om känslan?


Sitt folk? Polackerna?
Förstår inte
2026-06-15, 13:42
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittMalmoe
Sitt folk? Polackerna?
Förstår inte

Du förstår inte eftersom du är idiot. Benjamin Netanyahu är född i Tel Aviv i Israel 1949 av en mamma som är född i Petah Tikva Israel 1912.
__________________
Senast redigerad av Petronius 2026-06-15 kl. 13:47.
2026-06-15, 16:35
  #12
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThereseKlockare
Till skillnad mot våra jävla folkförrädare till politiker så krigar Bibi Netanyahu oförtröttligt för sitt folk och skyr inga medel israelerna först. Fan att man inte är jude vill vara med i klubben. Håller ni med om känslan?
Först ska du bli av med förhuden, och du kommer vara vaken under operationen.
Ljudet är knirkande som när man klipper i en seg gummisnodd och det tar sin tid.
Några svimmar under operationen oberoende av hur tuffa de tror att de är.
Efter operationen kommer den obeskrivliga smärtan efter att man klippt i en av de mest känsliga delarna av din kropp.
Att knulla kan du glömma helt för en mycket lång tid.
Sen kommer frågan om du är redo för 2 års militärtjänst vid fronten där du kan dö vilken dag som helst.

Fortfarande intresserad?
__________________
Senast redigerad av RobbanUC 2026-06-15 kl. 16:40.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in