Igår, 01:03
Medlem
StoreSvartes avatar
Jag ska på dejt med en riktig tjockis. Hon är riktigt smällfet som ett kylskåp.

Vad för roligt kan vi hitta på?
Citera
Igår, 01:06
Medlem
Lacerdas avatar
Besök en lekpark där dom har såna där XL gungor. Sätt henne i en sån och se om kedjorna håller.
Citera
Igår, 01:11
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoreSvarte

Samma saker som du gör med dina smala dejter, hur svårt kan det vara!
Citera
Igår, 01:16
Medlem
Citat:

Vet inte vart du bor men frisbeegolf är kul och kräver ingen överdriven fysik. Du kan överaska henne med att ta med picknick. Det hade nog jag gjord. Många frisbeegolfbanor ligger dessutom naturskönt till så kolla upp någon där det finns en sjö i närheten så kan ni ta ett kvällsdopp tillsammans när dagen är över. Har du tur får du kanske se henne i en liten bikini så du har något att fantisera om tills er andra dejt där du givetvis höjer insatsen om du förstår vad jag menar.

Lycka till oavsett vad ni hittar på. Önskar er all framtida lycka!
Citera
Igår, 02:30
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:

Ett pass på Friskis & Svettis
Citera
Igår, 02:34
Medlem
Conams avatar
Om du hittar hålet så kör på så in ih-e!
Citera
Igår, 05:25
Medlem
BalduinGrollers avatar
Knulla är roligt.
Citera
Igår, 06:30
Medlem
Merwinnas avatar
Nu vet jag inte om du skojar, men OK: en lång promenad i något naturskönt område (en tipspromenad kanske om det finns?) och/eller ett besök på en restaurang där de har små, utsökta, exklusiva, dyra rätter. Alltså motsatsen till McD och pizzerior där det bara gäller att vräka i sig kalorier så att man blir mätt. Det gäller ju att få in henne på andra vanor, för jag antar att du inte vill att hon ska förbli fet om ni blir tillsammans?

Någon ovan skrev picnic men det skulle jag inte rekommendera, för det blir pinsamt för henne om hon inte kan komma upp på fötterna igen.
Citera
Igår, 06:59
Medlem
Collectivism-Killss avatar
Såga ett snitt i stolsbenet så att den brakar ihop när hon sätter sig. Sedan kan du och resten av restaurangbesökarna skatta gott
Citera
Igår, 07:07
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Hyr varsin havskajak och ta en paddeltur.

Eller så tar du med dejten till en klättervägg och klättrar någon timme.
Citera
Igår, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nu vet jag inte om du skojar, men OK: en lång promenad i något naturskönt område (en tipspromenad kanske om det finns?) och/eller ett besök på en restaurang där de har små, utsökta, exklusiva, dyra rätter. Alltså motsatsen till McD och pizzerior där det bara gäller att vräka i sig kalorier så att man blir mätt. Det gäller ju att få in henne på andra vanor, för jag antar att du inte vill att hon ska förbli fet om ni blir tillsammans?

Någon ovan skrev picnic men det skulle jag inte rekommendera, för det blir pinsamt för henne om hon inte kan komma upp på fötterna igen.
Eftersom det är i humor ska man nog inte ta det på så stort allvar. Verkar mest som tönten vill förnedra tjejen.
Citera
Igår, 07:26
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Eftersom det är i humor ska man nog inte ta det på så stort allvar. Verkar mest som tönten vill förnedra tjejen.

Förlåt, jag såg inte vilken avdelning det låg under. Då hade jag inte svarat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in