Citat:
Ursprungligen postat av
Beaver14
Arsenal ska ha budat på Bruno G i Newcastle. Håller Newcastle på att falla ihop som ett korthus?
Jag vettefan om jag vill att det ska vara nån sanning i detta, Bruno G är ingen person jag älskar direkt...
Citat:
To rub salt in the wounds, the Brazilian decided to troll Arsenal fans with a video announcing his arrival. The video showed a montage of newspaper headlines linking Guimarães with a transfer to the Emirates Stadium. The headlines included lines such as: "Arsenal face battle from two Premier League rivals to sign player Edu loves," while another says: "Arsenal have three-man midfield shortlist led by Bruno Guimaraes as Mikel Arteta hints at splashing clash."
Internet glömmer inte
Tappar Newcastle både Bruno och Tonali så kan man ju fundera på hyr mycket ägarna bryr sig. Trodde dom skulle köpa stort och utmana. Men får liknande känslor som när Monaco skulle bli nästa fotbolls gigant i Frankrike....