Igår, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbapappa2026
Jag vet inte. Känns för mig fortfarande som att Trump och Netanyahu alltid mest bluffar när de låtsas vara oense.

Däremot dras de åt olika håll utav sina egna hemopinioner. Kriget är inte populärt i USA i ganska breda lager medans kriget har ett brett stöd bland i synnerhet Netanyahus väljarbas i Israel.

Jag tror även Trump börjar tröttna rejält på det här narrativet bland många amerikaner att han styrs av Netanyahu och att Israel utpressar honom med Epstein filerna och sånt. Någon med hans gigantiska ego finner nog det tröttsamt. Så han kanske nu börjat försöka bevisa motsatsen för att försöka piffa till sina numera katastrofala opinionssiffror.

Sen har det också att Trump försöker backa ur definitivt att göra med att kriget och stängningen av Hormuz har lett till att USA:s strategiska oljereserv nu sjunkit till sin lägsta nivå på över fyrtio år.

Är de "katastrofala opinionssiffrorna" lika "katastrofala" som när han vann valet? Även då sa tokvänstern att hans siffror var skit, när nästan hela kartan var rödmarkerad.

🤡
Citera
Igår, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster
Du låter som en mix av en vänsterextremist, nazist och islamist i en och samma person.

Jag semestrade i Israel för ett par år sedan. Det var som att vara i Europa. Inga problem, inga konstigheter. Du är hjärntvättad av vänsterextrem MSM och islamistvinklade videos på sociala medier.

Och du låter som en jude, bara en jude.

Våra vänner kallas "muslimer", inte "islamister" som du och dina vänner med små hattar försöker tuta i människor.

Det stulna landet Israel tillhör inte det folket som för närvarande ockuperar det. Haha "vänsterextrem". Ni och era påhittade vänster-höger goy slop. Vi alla vet att det värdelösa kosherfolket kontrollerar båda sidor, det finns ingen vänster-höger-paradigm.

Den som 2026 inte insett vilka som ligger bakom världens alla problem är antingen helt utvecklingsstörd eller är en av dem.
Citera
Igår, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avalancheking
Och du låter som en jude, bara en jude.

Våra vänner kallas "muslimer", inte "islamister" som du och dina vänner med små hattar försöker tuta i människor.

Det stulna landet Israel tillhör inte det folket som för närvarande ockuperar det. Haha "vänsterextrem". Ni och era påhittade vänster-höger goy slop. Vi alla vet att det värdelösa kosherfolket kontrollerar båda sidor, det finns ingen vänster-höger-paradigm.

Den som 2026 inte insett vilka som ligger bakom världens alla problem är antingen helt utvecklingsstörd eller är en av dem.

Eller så är man muslim som du antagligen är, för ingen kan ha ett så bottenlöst hat mot judar om man inte föds med hatet i modersmjölken som du har gjort. Det hör man på sättet du uttrycker dig. 🤡

"Judarna ligger bakom världens alla problem." Varsågod och lista alla problem som judarna ligger bakom, din islamist. Alla väntar.

Själv skulle jag säga att islam ligger bakom världens alla problem.
Senast redigerad av EnRosaHamster Igår kl. 16:37.
Citera
Igår, 16:41
Medlem
Citat:
Eller så är man muslim som du antagligen är, för ingen kan ha ett så bottenlöst hat mot judar om man inte föds med hatet i modersmjölken som du har gjort. Det hör man på sättet du uttrycker dig. 🤡

"Judarna ligger bakom världens alla problem." Varsågod och lista alla problem som judarna ligger bakom, din islamist. Alla väntar.

Själv skulle jag säga att islam ligger bakom världens alla problem.

100% kristen. Det är inte konstigt att en person med så usel "pattern recognition" skulle tro att Israel är våra vänner. Hysteriskt roligt.

Är Satan vår vän?

Precis. 999 av 1000 problem har exakt samma källa. Från pride, feminism, massinvandring, alla krig, fake news, Hollywood, musikindustrin, etc.

Transsexualism till exempel kommer ifrån The "Six Sexes of the Talmud": https://voices.sefaria.org/sheets/196414?lang=bi

Hahahahha
Senast redigerad av Avalancheking Igår kl. 16:44.
Citera
Igår, 16:44
Medlem
Citat:
100% kristen. Det är inte konstigt att en person med så usel "pattern recognition" skulle tro att Israel är våra vänner. Hysteriskt roligt.

Är Satan vår vän?

Precis. 999 av 1000 problem har exakt samma källa. Från pride, feminism, massinvandring, alla krig, fake news, Hollywood, musikindustrin, etc.

Trans: Six Sexes of the Talmud: https://voices.sefaria.org/sheets/196414?lang=bi

Hahahahha

Du vet väl vad islam säger om er kristna? Hur deras slutmål är att förgöra er?
Citera
Igår, 16:47
Medlem
Citat:
Du vet väl vad islam säger om er kristna? Hur deras slutmål är att förgöra er?

Koranen säger:
"Ni skall finna att de som är starkast i fiendskap mot de troende är judarna och polyteisterna, och ni skall finna att de som är närmast de troende är de som säger: 'Vi är kristna'"

Kristna och muslimer delar nästan identisk tro. Båda ser Jesus som Messias. I Koranen beskrivs Jesus som Messias (al-Masīḥ), född av en jungfru, som utför mirakel, åtföljd av lärjungar, förkastad av judarna och upphöjd till himlen.

Medan judendomen säger att Jesus var en demonisk horunge som nu är i helvetet och kokar i bajs och sperma. Och att Maria var en hora.

Judendomen är vår största fiende på denna jord. Du kommer aldrig lyckas övertyga mig med dina copy-paste svar du kör till normies. Du är en värdelös människa och du saknar människovärde.
Senast redigerad av Avalancheking Igår kl. 17:00.
Citera
Igår, 17:06
Medlem
Citat:
Koranen säger:
"Ni skall finna att de som är starkast i fiendskap mot de troende är judarna och polyteisterna, och ni skall finna att de som är närmast de troende är de som säger: 'Vi är kristna'"

Kristna och muslimer delar nästan identisk tro. Båda ser Jesus som Messias. I Koranen beskrivs Jesus som Messias (al-Masīḥ), född av en jungfru, som utför mirakel, åtföljd av lärjungar, förkastad av judarna och upphöjd till himlen.

Medan judendomen säger att Jesus var en demonisk horunge som nu är i helvetet och kokar i bajs och sperma. Och att Maria var en hora.

Judendomen är vår största fiende på denna jord. Du kommer aldrig lyckas övertyga mig med dina copy-paste svar du kör till normies. Du är en värdelös människa och du saknar människovärde.

HAHAHAHA!!! Nu avslöjade du dig. Du är inte kristen. Du är en muslim som spelar ett spel här.

Kristendomen och islam är som natt och dag. Bara muslimer pratar som du gör och försöker dölja de avgrundsdjupa skillnaderna. Kristendomen är ljuset och islam är mörkret. Nästan bokstavligt talat.
Citera
Igår, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Man häpnar när cia varnar Trump.

Citat DI.

” USA:s underrättelsetjänst sätter stora frågetecken vid om Iran verkligen vill gå Donald Trump till mötes i kärnenergifrågan, enligt nyhetssajten Axios källor.
Uppdaterad: 16 juni 2026, 08:04
Publicerad: 16 juni 2026, 08:01

CIA-chefen John Ratcliffe uppges ha framfört detta i ett möte med president Donald Trump, medan denne var på väg att ingå en avsiktsförklaring med Iran om ett avslut på kriget.”

Iran verkar ha bättre lycka i fulspel. Synd de inte förhandlade sig till några atombomber av bara farten.
Donald Trump är ju en riktigt svag förhandlare och demensen gör ju att han har svårighet att förstå sammanhang. Jag tycker mycket illa om regimen i Iran så det är synd att de så enkelt kan dribbla bort USAs president.

Största förloraren i detta krig är de amerikanska skattebetalarna
Citera
Igår, 17:11
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaskula544
Ingen bör förneka att Europa alltid mer eller mindre varit Qatars slav..
Varför skriver du något så betydelselöst för ämnet?

Och två Qatar krigshetsar inte att Europa ska attackera Iran eller annan nation som Israel gör.
Så varför skrev du det skräpet och inbilla dig var något om ämnet?

Så förklara skräpet och vad det har med fredsavtalet och göra?
Citera
Igår, 17:38
Medlem
Citat:
HAHAHAHA!!! Nu avslöjade du dig. Du är inte kristen. Du är en muslim som spelar ett spel här.

Kristendomen och islam är som natt och dag. Bara muslimer pratar som du gör och försöker dölja de avgrundsdjupa skillnaderna. Kristendomen är ljuset och islam är mörkret. Nästan bokstavligt talat.

110% kristen till och med. Jag har dock läst både Bibeln och koranen. Islam bygger på Kristendomen medan judendomen avskyr Jesus, därav spottar judar i Israel på kristna dagligen och förstör kristna monument medan våra muslimska vänner visar stor respekt för kristna. Du kommer aldrig lyckas så fientlighet mellan oss och våra muslimska vänner igen.

Ni skapade ISIS och Al-Qaida. Ni gjorde 9/11. Allt för att få kristna att hata muslimer när det i själva verket var ni judar som låg bakom dem. På samma sätt attackerade Israel Amerika på 60-talet (USS Liberty) och tänkte skylla på Egypten men några överlevde och kunde berätta sanningen. Likaså Lavonaffären.

Israel har attackerat sina så kallade vänner massor av gånger och har sen skyllt på muslimer. Likaså var koranbränningarna i Sverige ett judiskt påfund.

Jag sa åt dig, jude. Du kan inte lura mig.

Nu kommer USA får betala 300 miljarder dollar till Iran och krypa till korset. Iran smiskade både Israel och deras amerikanska slavar på egen hand. Det var poetiskt. Om USA inte var med i bilden skulle Iran våldtagit Israel så hårt.
Senast redigerad av Avalancheking Igår kl. 17:42.
Citera
Igår, 18:02
Medlem
Citat:
110% kristen till och med. Jag har dock läst både Bibeln och koranen. Islam bygger på Kristendomen medan judendomen avskyr Jesus, därav spottar judar i Israel på kristna dagligen och förstör kristna monument medan våra muslimska vänner visar stor respekt för kristna. Du kommer aldrig lyckas så fientlighet mellan oss och våra muslimska vänner igen.

Ni skapade ISIS och Al-Qaida. Ni gjorde 9/11. Allt för att få kristna att hata muslimer när det i själva verket var ni judar som låg bakom dem. På samma sätt attackerade Israel Amerika på 60-talet (USS Liberty) och tänkte skylla på Egypten men några överlevde och kunde berätta sanningen. Likaså Lavonaffären.

Israel har attackerat sina så kallade vänner massor av gånger och har sen skyllt på muslimer. Likaså var koranbränningarna i Sverige ett judiskt påfund.

Jag sa åt dig, jude. Du kan inte lura mig.

Nu kommer USA får betala 300 miljarder dollar till Iran och krypa till korset. Iran smiskade både Israel och deras amerikanska slavar på egen hand. Det var poetiskt. Om USA inte var med i bilden skulle Iran våldtagit Israel så hårt.

"våra muslimska vänner visar stor respekt för kristna"

Är det därför ni är etniskt rensade från mellanöstern? De respekterar er så mycket att de dödade er under 1400 år i folkmord efter massmord efter folkmord, tills ni knappt existerade.
Citera
Igår, 18:18
Medlem
Kalaskula544s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Varför skriver du något så betydelselöst för ämnet?

Och två Qatar krigshetsar inte att Europa ska attackera Iran eller annan nation som Israel gör.
Så varför skrev du det skräpet och inbilla dig var något om ämnet?

Så förklara skräpet och vad det har med fredsavtalet och göra?

Hehe, du låter som en Qatarist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in