Citat:
Ursprungligen postat av
EnRosaHamster
HAHAHAHA!!! Nu avslöjade du dig. Du är inte kristen. Du är en muslim som spelar ett spel här.
Kristendomen och islam är som natt och dag. Bara muslimer pratar som du gör och försöker dölja de avgrundsdjupa skillnaderna. Kristendomen är ljuset och islam är mörkret. Nästan bokstavligt talat.
110% kristen till och med. Jag har dock läst både Bibeln
och koranen. Islam bygger på Kristendomen medan judendomen avskyr Jesus, därav spottar judar i Israel på kristna dagligen och förstör kristna monument medan våra muslimska vänner visar stor respekt för kristna. Du kommer aldrig lyckas så fientlighet mellan oss och våra muslimska vänner igen.
Ni skapade ISIS och Al-Qaida. Ni gjorde 9/11. Allt för att få kristna att hata muslimer när det i själva verket var ni judar som låg bakom dem. På samma sätt attackerade Israel Amerika på 60-talet (
USS Liberty) och tänkte skylla på Egypten men några överlevde och kunde berätta sanningen. Likaså
Lavonaffären.
Israel har attackerat sina så kallade vänner massor av gånger och har sen skyllt på muslimer. Likaså var koranbränningarna i Sverige ett judiskt påfund.
Jag sa åt dig, jude. Du kan inte lura mig.
Nu kommer USA får betala 300 miljarder dollar till Iran och krypa till korset. Iran smiskade både Israel och deras amerikanska slavar på egen hand. Det var poetiskt. Om USA inte var med i bilden skulle Iran våldtagit Israel så hårt.