Citat:
Ursprungligen postat av
Replipunkt
Ett exempel på hur smidig en pc är jämfört med en mac:
Spara/redigera en bild med windows pc, klicka på musen och en meny dyker upp, välj vad du vill göra med bilden.
Man kan göra exakt samma sak på en Mac. Om man har en Macbook högerklickar man med trackpaden, och har man en magic mouse så ställer man in högerklick i inställningar så får man precis samma funktionalitet.
Detta kan man ta reda på med en enkel googling, och då hade hela denna tråd blivit onödig.