Citat:
Ursprungligen postat av
Lofiboy
När jag började jobba 2014 hade jag 23500 i ingångslön. Då var mantrat "inte under 24000"
Dålig utveckling om det stämmer.
vet du vilket som är bäst om man snabbt vill höja sin lön:
1. Att studsa mellan kommun och region eller
2. att studsa mellan region x och region y?