Blir så jävla irriterad. Införskaffade mig för ett halvår sen en bulldogg rakhyvel med tillhörande blad eftersom jag suger på teknik så är safety razor INGET för mig. Hade hört på recensionerna att ett blad typ höll 1-2 mån. Skitbra tänkte jag. Nu efter en tids användning så håller de max 6 gånger men börjar bli småslöa å jag skär mig efter TRE gånger. Och fyra rakblad kostar 189 kr. Inga småpengar i längden eftersom de slits så fort. Och nej, jag har inte särskilt grov skäggväxt så beror knappast på det…. Trodde Bulldogg hade bättre kvalite på sina grejjor än gillette….