2026-06-14, 04:25
Medlem
Kvinnor i läderdräkter som bryter ner män tills de är helt undergivna, vad tycker ni om dessa?

https://www.youtube.com/watch?v=rQ2CFjFz_-4

Kvinnor som får vilken man som helst att bli en undergiven cuck.
Är det något ni tänder på?
Citera
2026-06-14, 04:53
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorine
Kvinnor i läderdräkter som bryter ner män tills de är helt undergivna, vad tycker ni om dessa?

https://www.youtube.com/watch?v=rQ2CFjFz_-4

Kvinnor som får vilken man som helst att bli en undergiven cuck.
Är det något ni tänder på?
Nej, mer för att hänga kvinnor uppochnrer och piska dem lite lagom. Rätt snäll och slutat oftast när de ber mig sluta, därför gagar jag dem innan.
Citera
2026-06-14, 05:07
Medlem
Puffgeckos avatar
Legend of the Seeker

Keff serie och vinröd läderklädsel såg lite avtändande ut. Den är heltäckande så den döljer hela kroppen och är så tjock att den sitter inte slimmat. Det är tight men dom får ingen fin rumpa. Det är mer som en trång overall i läder. Det är inte attraktivt och en batong som ser ut som en dildo är gay.
Citera
2026-06-14, 08:26
Medlem
Anybodykillers avatar
Låter som en hybrid av Gaddafis amazoner och imperial praetorian guard. Har den onda kejsaren stormtrupper så har han även smisktrupper.
Citera
2026-06-14, 08:33
Medlem
Fantens avatar
Vad jag tycker om såna? Jag tycker att det verkar som en tonåring med Oidipus-komplex' runkfantasi. Eller en fjortisbrud med svårt kontrollbehov. Men typ all Swords and Sorcery är svår att ta på allt för stort allvar efter man har fyllt typ... 16 eller så där. Men jag ska inte kink-skamma.
Citera
2026-06-17, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puffgecko
Legend of the Seeker

Keff serie och vinröd läderklädsel såg lite avtändande ut. Den är heltäckande så den döljer hela kroppen och är så tjock att den sitter inte slimmat. Det är tight men dom får ingen fin rumpa. Det är mer som en trång overall i läder. Det är inte attraktivt och en batong som ser ut som en dildo är gay.

Ja det stämmer, därför är det väldigt viktigt att ansiktet är vackert på en Mord Sith.
Ungt och fräscht ansikte. Perfektion.

Och hängivenheten är sexig. När en Mord Sith ska bryta ner en man så ägnar hon honom all sin uppmärksamhet. Hon kombinerar kärlek med grymhet.

De samarbetar också som ett systerskap.
Så man kan få bli dominerad av flera stycken som turas om "träna en".
Citera
2026-06-17, 17:24
Medlem
Puffgeckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorine
Ja det stämmer, därför är det väldigt viktigt att ansiktet är vackert på en Mord Sith.
Ungt och fräscht ansikte. Perfektion.

Och hängivenheten är sexig. När en Mord Sith ska bryta ner en man så ägnar hon honom all sin uppmärksamhet. Hon kombinerar kärlek med grymhet.

De samarbetar också som ett systerskap.
Så man kan få bli dominerad av flera stycken som turas om "träna en".
Candy and a whip. Ja visst men att bara zappa dom med en blixt är inte så hett. Belöningarna var mellanmjölk.
Citera
2026-06-22, 16:36
Medlem
tuggishs avatar
Tycker dem verkar trevliga 🙂
Citera
2026-07-17, 23:44
Medlem
sveningmars avatar
Dominanta kvinnor i läder/latex är det hetaste som finns. Jag var tyvärr bara upplevt en sån domina men det är bland det hetaste jag gjort.
Hon var ung peptit liten tjej men riktigt dominant och tvingade mig vara hennes slav och hora. Hos skulle försöka få mig att gråta och förnedra mig så mycket som möjligt, bara 19år gammal söt blond men riktigt störd sexuellt. Vi träffades under lång tid och hon tvingade mig till allt möjligt. Hon brukade ha latex huvan på och låta flera par använda mig uterkommande. Hon kunde även låna ut mig under längre perioder till alla som ville dominera mig för att hitta de mest kinky paten. Synd jag inte har allt på film.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in