Nån som kan läsa loggan på ljusblå kläderna?
Citat:
Ursprungligen postat av
BothSidesNow
Till dem som vet bättre än jag. Rephögen till vänster i filmen, är det gummirepet som tjejen skulle haft på sig?
Och isf, den ser ju ut att vara fastsatt i en krok längre bort till vänster. Alltså helt ocentrerat från uthoppet. Känns då lite märkligt, eller?
Några har påpekat att den linan är för smal
Jag tycker man ser på mellankillen att han har en rem fäst vid sig, syns i andra klippet när de slänger henne, den skulle han flyttat över på henne
https://imgur.com/a/5rz6j4Q
Så här brukar nog inte hoppen se ut och därför blev det missförstånd, blev bara fokus på lyftet
Bakre killen trodde nog hon redan var fäst och lyfte henne
Mellankillen glömde bort, ooch började marschera när de andra två plötsligt lyfte henne
Skulle behövas några sekunder till innan klippet
Undra varför bara en killen har hjälm