Igår, 19:40
Medlem
StormuftinMagdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Citat:
Ursprungligen postat av Diagoras
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Donald Trump har utropat fredsavtal med Iran 38 gånger (juni 2026)
Citat:
Att strategiskt bomba de som man försöker förhandla med är inte en särskilt bra metod för framtida förhandlingar.
Bara i Sverige så bjuder man in denna sionistiska kolossen som fränder, en koloss som har krossat Europas hegemoni.
En koloss som sprider krig, död och förödelse världen över för en sionistisk etnoreligiös kultideologi.
Ulf Kristersson- Velkom till Sveeeden, vi lajk Fika

Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk
Vill se uttag ur texted på vad som anses vara trams och vad som anses vara OT.
Tack

Detta inlägget skrev jag i tråden "Donald Trump har utropat fredsavtal med Iran 38 gånger"
I inlägget anmärker jag på hur Usa bombar sina förhandlingspartner under pågående förhandlingar.
Detta rör trådens ämne, sen avslutar jag inlägget lite skämtsamt.
Jag har försökt att få kontakt med Diagoras via PM där jag ber honom peka ut vad som är tramsigt och vad som är OT i mitt inlägg på ett vänligt sätt, men han svarar inte.
Verkar som att trådarna som rör Usa/Israel eller kriget i Ukraina modereras på ett väldigt strängt vis jämfört med andra trådar.
Senast redigerad av StormuftinMagda Igår kl. 20:11.
Citera
Igår, 19:42
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Det sista är ju lögn och trams. Förstår.
Citera
Igår, 19:44
Medlem
StormuftinMagdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Det sista är ju lögn och trams. Förstår.
Det kallas satir, det är inte "trams".
Resten av inlägget rör ämnet och är korrekt, må svida i ögonen på folk som inte håller med mig.
Men mellanskillnader borde accepteras på ett diskussionsforum, det inkluderar moderatorerna.
Jag accepterar varningen, Diagoras borde väl kunna svara på PM som andra moderatorer gör och förklara sig?
Senast redigerad av StormuftinMagda Igår kl. 19:48.
Citera
Igår, 19:49
Medlem
Giant Squids avatar
Du nämnde ordet "sionister" kanske? Det stör det narrativ som Israelisk internet verksamhet inom desinformation håller på med.
Trots att de var allierade och lade grunden för det krig Donald varit inblandad i.

Det verkar vara extra känsligt nu för tiden. Har Palantir utövat hot eller mutor kan man undra?

Det börjar bli för uppenbart nu
Citera
Igår, 19:53
Medlem
Det är möjligtvis första meningen som har med Trump att göra men sen kommer det ju något som mest ser ut som antisemitisk smörja.
Citera
Igår, 19:57
Medlem
StormuftinMagdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Det är möjligtvis första meningen som har med Trump att göra men sen kommer det ju något som mest ser ut som antisemitisk smörja.
Du har så rätt, inlägget rör trådämnet.
Sen att du tycker det är ren smörja är bara din åsikt
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Du nämnde ordet "sionister" kanske? Det stör det narrativ som Israelisk internet verksamhet inom desinformation håller på med.
Trots att de var allierade och lade grunden för det krig Donald varit inblandad i.

Det verkar vara extra känsligt nu för tiden. Har Palantir utövat hot eller mutor kan man undra?

Det börjar bli för uppenbart nu
Lite så är det ju faktiskt, man anar ugglor i mossen
Citera
Igår, 20:01
Medlem
Citat:
Du har så rätt, inlägget rör trådämnet.
Sen att du tycker det är ren smörja är bara din åsikt
Jag sa att första meningen möjligtvis berörde ämnet och sedan känns det ju som ren och skär antisemitism.

Det är lite knepigt det där med varningar på flashback nu för tiden.
Citera
Igår, 20:04
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Detta inlägget skrev jag i tråden "Donald Trump har utropat fredsavtal med Iran 38 gånger"
I inlägget anmärker jag på hur Usa bombar sina förhandlingspartner under pågående förhandlingar.
Jag har försökt att få kontakt med Diagoras via PM där jag ber honom peka ut vad som är tramsigt och vad som är OT i mitt inlägg på ett vänligt sätt, men han svarar inte.
Verkar som att trådarna som rör Usa/Israel eller kriget i Ukraina modereras på ett väldigt strängt vis jämfört med andra trådar.

Du ska redovisa ditt PM till moderatorn. Det har du inte gjort.

Har 24 timmar gått sedan du skickade PM:et?
Citera
Igår, 20:08
Medlem
StormuftinMagdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt

Så nu är det fixat, meddelandet är bifogat i TS.

"Vill se uttag ur texted på vad som anses vara trams och vad som anses vara OT.
Tack "
Senast redigerad av StormuftinMagda Igår kl. 20:13.
Citera
Igår, 20:26
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt

Citat:
2026-06-13 01:21
Har inte ens gått 24 timmar sedan inlägget hanterades.
Citera
Igår, 20:48
Medlem
JustTrollings avatar
Citat:

Du skriver en rad som kan tolkas som on topic.

Bara för att ha någon typ av "alibi" för resten av inlägget som givetvis är rent trams och som ingen som läser dom trådarna är intresserade av att läsa en tusende gång.

Att spamma alla trådar om Iran-kriget med "judar dåliga buhu"-inlägg kan inte vara annat än trams. Ditt inlägg handlar uppenbarligen om "judarnas" aktivitet i Europa. Inte i Iran. Solklart trams.
Citera
Igår, 20:56
Medlem
StormuftinMagdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Du skriver en rad som kan tolkas som on topic.

Bara för att ha någon typ av "alibi" för resten av inlägget som givetvis är rent trams och som ingen som läser dom trådarna är intresserade av att läsa en tusende gång.

Att spamma alla trådar om Iran-kriget med "judar dåliga buhu"-inlägg kan inte vara annat än trams. Ditt inlägg handlar uppenbarligen om "judarnas" aktivitet i Europa. Inte i Iran. Solklart trams.
Jag skriver "världen över" alltså inte bara i Europa, Iran är en del av världen kan du tänka dig det.
Antingen är inlägget on-topic eller så är det OT.
Att du tycker mitt inlägg är trams har sin grund i att Trump är din största idol och att du känner dig kränkt av mitt inlägg.
Det är bara din fultolkning och känslostyrda åsikt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in