Citat:
Ursprungligen postat av
trmg
Du verkar tala mycker mer än du tänker.
Det finns ju att köpa cbd-hasch på olika sidor.
Det är exakt samma sak som används i kushys fall blandat med thca-isolat. Cbd-hasch + thca-isolat = thca-hasch. Men dom köper det av en återförsäljare, och gör detta inte själva. Du bör för övrigt skriva till butiken och inte på fb.
Inte svårare än så. Varför sitter du o skriver inlägg efter inlägg om detta som att du upptäckt svaret på ett mysterium?
Jag skriver för äkta stoners som inte ska luras till att tro att thca är något för dom.
Jag lurades ju. Då får jag dela med mig av vad som händer efter att man betalat pengar till dessa tattare.
Visst, jag skriver till kushy och frågar om dom vill ha tillbaks skräpet i de uppsvällda påsarna. Tror du dom har nån heder eller?
Jag är skeptisk. Känns som bedragare och psykopater som hittade ett sätt att lura till sig lite pengar genom att ljuga om att industrihampa har samma thc som riktig sensimilia.
Jag har 30% thca i skräpet, och 70% av nått okännt kletigt och fuktigt som möglar.
Kushy berättar inte vad 70% av deras produkt består av. Så gör man inte om man har rent mjöl i påsen. Får Får man väl, men kunderna gillar såklart inte när 70% av en produkt består av nått okänt.
Menar du att dom köper det andra bedrägeriet, cbd-hash, för att blanda med detta thca bedrägeri, och det möglar på en månad för att nån mystisk ingrediens hade bakterier, och thca mördar inte bakterier, tvärt om?
Hur mycket riktig thc är det då om 0,3% är ofungerande thc, och jag har 30% thca, blir det 0,3% thc av 30% thc = 0,1% riktig thc som säljs som 30% thca för att lura stoners att skräpet kanske fungerar?