2026-08-13, 17:12
Medlem
Stark-Senaps avatar
Ursäkta en noob, men vad betyder det om det inte betyder Computer Numerical Control?
Tack!
Citera
2026-08-17, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohannesBureus
Hej,

Vet inte om jag borde göra mitt inlägg i Droger eller här, Mod får flytta på tråden till lämpligt forum om detta är fel.

Jag och min vän ska utöva en CNC-session och min vän har sagt att hon vill att jag drogar/super ner henne.

Det enkla hade varit att bara tvinga henne att dricka en massa sprit, men jag vill gärna droga henne med. Helst med typ MDMA för att göra henne mer emotionellt beroende av vårt fantastiska sex.

Min fråga är, vilken är den bästa våldtäktsdrogen i CNC-syfte? Jag vill ju såklart ha henne någorlunda medveten. (Föreslå gärna dos för en kvinna som är 38 år, ~170 cm och ~90 kg.)

Tack på förhand!

Känns som att vi har för lite information .
Har hon gjort någon som helst hälsoundersökning sista åren?
Lever hon hälsosamt förutom det att hon är överviktig? Vad har hennes släkt för sjukdomshistoria?
Har du koll på vilka mediciner hon tar?
Vissa mediciner kan vara farliga i kombination med vissa droger.

För din egna skull bör du ha koll på det här. För det är du som riskerar fängelse om något går fel..

Generellt skulle jag rekommendera att börja med någon sorts insomningstabletter. Helst som någon fått utskrivet. Då kan en läsa på fast vilka substanser och vilka hälsotillstånd som kan innebära en risk. Alternativt sömntabletter.

Om hon har gjort en hälsoundersökning relativt nyligen och lever hyfsat hälsosamt och det inte finns en tendens att få stroke, hjärtattack etc i ung ålder så skulle jag rekommendera mdma kristaller.
Misstänker att det kan bli en rätt häftigt rape play på det. Finns kalkylatorer som kan beräkna dos per kg kroppsvikt. Finns test på nätet där en kan se renheten på mdma.

Se till att du själv är nykter så att en av er kan agera snabbt om något går fel.
Citera
2026-08-17, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Ursäkta en noob, men vad betyder det om det inte betyder Computer Numerical Control?
Tack!

Consent Non-Consent
Går ut på att rollspela att man inte har samtycke, när man egentligen har det.
Personligen som "förövare" hade jag inte känt mig bekväm med att motparten var påverkad av alkohol eller droger då samtycket inte längre blir tillförlitligt, hur ska du kunna veta att hon fortfarande är med på det om hon plötsligt börjar skrikgråta att hon inte vill längre?
Citera
2026-08-26, 12:56
Medlem
Stark-Senaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeirdRaccoon
Consent Non-Consent
Personligen som "förövare" hade jag inte känt mig bekväm med att motparten var påverkad av alkohol eller droger då samtycket inte längre blir tillförlitligt, hur ska du kunna veta att hon fortfarande är med på det om hon plötsligt börjar skrikgråta att hon inte vill längre?

Tack. Man lär sig varje dag.
Citera
2026-08-26, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeirdRaccoon
Consent Non-Consent

Det stämmer inte. Det där är inte den ursprungliga betydelsen. Utan en snällare tolkning som verkar ha uppstått för att vissa vill framstå som mer politiskt korrekta

Det betyder att du inom ett visst område och/ eller en viss tid så ger den undergivna upp sin rätt att bestämma och samtycke.
Betydelsen betyder i praktiken att en samtycker till att inte ha rätten att bestämma över sitt samtycke.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in