2026-06-22, 21:46
  #37
Medlem
Att det buas åt hydration break.
Citera
2026-06-22, 21:59
  #38
Medlem
krackelerars avatar
Att det tjatas om det svenska lagets trivsel med midsommarfirande och annat, fruar och flickvänner och kusiner på plats.

Har man torskat med 5-1 ska man inte fira något ö.h.t

Media ska i vart fall inte tjata om detta.
Citera
2026-06-22, 23:08
  #39
Medlem
Domare är försiktiga med att dela ut gula kort.
Citera
2026-06-22, 23:21
  #40
Medlem
Många mål. Speciellt på skott. Är det något speciellt med årets vm bollar?? Att de går snabbare eller nått? Målvakterna sliter verkar det som.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in