Citat:
Ursprungligen postat av
Devalvera
Vad tycker ni om reportaget och tiggarsituationen? Är det inte dags att förbjuda dessa element?
jag har inte ont av dem.
ger något ibland.
Nyttigt att se att en del har det svårt här i världen.
se det på nära håll - 2 meter
Jag tror att det oftast är fittor som blir irriterade på tiggarna