Citat:
Ursprungligen postat av
NykterPundare
Ja precis amfetamin är min drog. Har fått psykoser förut ja, alltid triggade av cannabis. Har inte rökt på säkert 2.5 år nu och tänkte det kanske skulle funka (dum som man är), men nej fan heller vilken käftsmäll jag fick.
Som tur var så hade jag 2mg alprazolam. Det är det enda som hjälper, det klipper helt i princip.
Bra citat! Tack.
Jag är själv gräspundare men jag känner direkt av psykos-aningar av amfetamin. Trodde inte cannabis kunde trigga psykos….
Jag tror amfetaminet gör din hjärna svag för psykoser och cannabisen blir sista knuffen över.
Jag själv hade århundrandets psykos under ett års tid där jag gjorde kaos i flera städer (lol) och jag har inte fått någon ny psykos de senaste åren trots att jag rökt varje dag sen dess bortsätt från senaste 5 månaderna.
Jag tror du behöver klippa med amfetaminet för din hjärnas skull helt enkelt.
Men du. Jag tror på dig. Det här klarar du.
Jag vet hur intensivt hela livet känns som det suger första tre månaderna men sen tror jag din hjärna kommer börja vilja hålla sig borta.
Kämpa på.
Du klarar mycket mer än vad du tror att du är kapabel till. Och kom ihåg att den som bestämmer är DU, och inte lusten eller suget.