2026-06-13, 00:37
Medlem
Har ni kvinnor fått en nipple orgasm någongång? Är det vanligt?

Jag är en kvinna på 20 år och aldrig varit intim med någon än mig själv. Jag upptäckte i början av maj att jag tycker om att ta mig själv på brösten. För 3 dagar sedan lyckades jag få en VÄLDIGT intensiv känsla utan att stimulera underlivet överhuvudtaget. Varade kanske 20 sekunder, men jag vet inte om det var en orgasm eller inte, däremot jag fick en ordentlig ”kvinnlig utlösning” men det var inte den klassiska orgasm-känslan, det var ngt annorlunda men frf intensiv.

Frågar mina tjejkompisar om detta men de har aldrig varit med om det innan, eller hört talas om det. Inbillar jag mig själv eller vad är detta egentligen?
Citera
2026-06-13, 00:48
Medlem
RobbanUCs avatar
En tidigare KK kunde få orgasmer genom beröring av brösten så det är inte inbillning.
Det gäller dock inte många kvinnor.
Var glad över att du har ännu en möjlighet till njutning!
Citera
2026-06-13, 00:52
Medlem
Bröst och bröstvårtor hör till de mer klassiska erogena zonerna så inget konstigt att få orgasm den vägen, men självklart är även sånt individuellt.

Hur kroppen reagerar ändrar sig också med åren. Är min erfarenhet.
Citera
2026-06-13, 00:53
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Så gulligt att du fick det, tänk var stark den kommer att bli när någon slickar din fitta!
Citera
2026-06-13, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Så gulligt att du fick det, tänk var stark den kommer att bli när någon slickar din fitta!

Njaa, tror ej jag skulle gått med på det
Citera
2026-06-13, 00:59
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betapred
Njaa, tror ej jag skulle gått med på det

Det är en fin del av sexlivet med någon man älskar så varför inte?
Citera
2026-06-13, 01:00
Medlem
goseigens avatar
Citat:

Jag är en kvinna på 20 år och aldrig varit intim med någon än mig själv. Jag upptäckte i början av maj att jag tycker om att ta mig själv på brösten. För 3 dagar sedan lyckades jag få en VÄLDIGT intensiv känsla utan att stimulera underlivet överhuvudtaget. Varade kanske 20 sekunder, men jag vet inte om det var en orgasm eller inte, däremot jag fick en ordentlig ”kvinnlig utlösning” men det var inte den klassiska orgasm-känslan, det var ngt annorlunda men frf intensiv.

Frågar mina tjejkompisar om detta men de har aldrig varit med om det innan, eller hört talas om det. Inbillar jag mig själv eller vad är detta egentligen?

Flickvän fick det. Det började med att jag satt bakom henne och smekte hennes bröst. Och så var det med det.

Säkert kan du ha upplevt något liknande.
Citera
2026-06-13, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Det är en fin del av sexlivet med någon man älskar så varför inte?

Hur vanligt är det att män går ner på deras partners egentligen 🫢
Citera
2026-06-13, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Flickvän fick det. Det började med att jag satt bakom henne och smekte hennes bröst. Och så var det med det.

Säkert kan du ha upplevt något liknande.

Ja, det var en oklar och konstig känsla som inte riktigt går att beskriva. Google sa ju att det är en grej som finns påriktigt, men jag ville inte gå med på det förens andra riktiga människor bekräftade😃
Citera
2026-06-13, 01:08
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Hur vanligt är det att män går ner på deras partners egentligen 🫢

Det vet jag inte men min kvinna tycker om att bli slickad och smekt, att bara köra kuken in och ut lär inte göra någon kvinna lycklig!
Citera
2026-06-13, 02:38
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ja, det var en oklar och konstig känsla som inte riktigt går att beskriva. Google sa ju att det är en grej som finns påriktigt, men jag ville inte gå med på det förens andra riktiga människor bekräftade😃
Kan bekräfta att jag träffat 2 med samma "förmåga" så det är inget konstigt, om än kanske inte jättevanligt. Det är kul medvariation i sexlivet.
Citera
2026-06-13, 03:26
Medlem
Citat:

Du kommer ångra dig imorgon.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in