Citat:
Ursprungligen postat av
KungFlensostIII
Jag var fullt nykter och tyckte det var jätte trevligt, känner inte mycket ånger efter detta då hon var 100x bättre i sängen men jag älskar också min fästmö
OK du slant med kuken?
Gör slut med din brud och bli ihop med hon som var 100x bättre i sängen.
Du har ändå förstört allt.