2026-06-13, 06:41
Medlem
halaltarzans avatar
Du ska absolut inte berätta, men det du däremot ska göra är att försöka att inte vara otrogen igen. Visst, lättare sagt än gjort kanske om du är en attraktiv snubbe med dålig karaktär som kvinnorna gärna bjuder ut sig till.
Citera
2026-06-13, 07:00
Avslutad
Så tokig du är tihi. Jag har jättestora ögon. Hur blir man som dig tihi..?

Nöjd så? Stick härifrån din jävla idiot.
Citera
2026-06-13, 09:03
Medlem
Berätta. Då kan i alla fall din partner välja om hon vill gå vidare i livet med en sådan svag människa som du utger dig att vara.
Citera
2026-06-13, 09:14
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungFlensostIII
Jag var fullt nykter och tyckte det var jätte trevligt, känner inte mycket ånger efter detta då hon var 100x bättre i sängen men jag älskar också min fästmö

OK du slant med kuken?

Gör slut med din brud och bli ihop med hon som var 100x bättre i sängen.

Du har ändå förstört allt.
Citera
2026-06-13, 10:01
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungFlensostIII
Så efter mycket fram och tillbaka i min relation med min tjej så är vi nu förlovade <3
Det enda problemet nu är att jag råka vara otrogen mot henne straxt efter...

Hur ska jag gå till väga? ska jag säga något eller hålla det dolt?
Mitt råd är att hålla käften om det. Njut av minnet istället och bevara det väl. Dina minnen är dina egna och ingen annans.
Citera
2026-06-13, 16:17
Medlem
jewclaws avatar
Säg som det är. Berätta att du älskar henne men att det hände en grej, du råkade ligga lite med grannen eller vem det nu kan vara, och att det var fel gjort av dig säger du. Förklara att du inser det och äger ditt problem. Det brukar räcka så, tillsvidare.. Eftersom du hanterar en tjej skulle jag föreslå att du slinker in med meningar som "Jag hör vad du säger", "Jag förstår dig/det", nicka långsamt och puta lite med läpparna som om du lyssnar på vad hon säger. Skulle hon gå in i försvar och/eller försöka trigga dig med nåt är det bara att spela på hennes känslor några dygn sen dumpa skiten ur henne.

Glhf hoppas allt slutar lyckligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in