2026-06-12, 12:35
  #1
Avstängd
Varmlandskorvens avatar
Shakira skakade loss på VM-invigningen.

Eller?


Det är franska RMC som rapporterar om ryktet som tagit fart bland fotbollssupportrar och Shakira-fans.

Teorin är lika enkel som galen: Det var inte Shakira som medverkade på VM-invigningen från Aztekastadion – utan en dubbelgångare.


https://www.expressen.se/sport/fotboll/galna-ryktet-om-shakira-efter-vm-premiaren/


Var det inte Shakira som sjöng på invigningen igår? Jag höjde på ögonbrynen jag med tycker inte det lät som Shakira och så hade hon solglasögon det var kanske för att dölja att det var Shakiras dubbelgångare.?

Vad tror ni?
Citera
2026-06-12, 12:45
  #2
Medlem
Alltså, det var nog tänkt att vara en dubbelgångare, men hon fick förhinder så man fick ersätta henne med en tredje person. Det är därför en del misstänker att det var just en dubbelgångare. En trippelgångare egentligen då.
Citera
2026-06-12, 13:04
  #3
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Ja det var Shakira inte någon dubbelgångare!
Citera
2026-06-12, 13:33
  #4
Avstängd
det var shakiras dubbelgångare - tjackhora - som uppträde
Citera
2026-06-12, 13:47
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
det var shakiras dubbelgångare - tjackhora - som uppträde
Var tvungen att kolla bilderna och du har ju ta mig fan rätt
Tjackhoran ser ju för övrigt ut att inte vara en dag över 20 år.
__________________
Senast redigerad av BakedBakerman 2026-06-12 kl. 14:16.
Citera
2026-06-12, 13:47
  #6
Medlem
Här har vi uppträdandet:

https://youtu.be/Sc0EBlXORQM

Saker som talar för en dubbelgångare:

1. Det är tydligt att ”Shakira” mimar i uppträdandet

2. Solglasögon på 😎

3. Shakira är 49 år. Hon som uppträder ser ut som kanske 30
Citera
2026-06-12, 14:55
  #7
Medlem
53....so whats avatar
Hyfsat uppträdande och låt. Det kan man inte säga om de övriga som var där, kanske några loala förmågor plockade från gatan... värdelöst, med andra ord.
Citera
2026-06-12, 16:03
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Här har vi uppträdandet:

https://youtu.be/Sc0EBlXORQM

Saker som talar för en dubbelgångare:

1. Det är tydligt att ”Shakira” mimar i uppträdandet

2. Solglasögon på 😎

3. Shakira är 49 år. Hon som uppträder ser ut som kanske 30
4. Har inte både tuttar och röv krympt? Hips don’t lie och allt det där..
Citera
2026-06-12, 21:59
  #9
Medlem
Tranquility Bass avatar
Varför skulle man ta in en dubbelgångare? Om Shakira inte skulle kunna uppträda är jag säker på att FIFA hade någon annan artist som backup.
Citera
2026-06-20, 07:53
  #10
Medlem
Ser helt ärligt inte ut som hennes kinder fast kanske är ännu ett fall av, för mycket, plastikoperationer.

Pinsamt "framträdande" hur som helst även om jag faktiskt tycker låten är ok. Tjommen bredvid ids inte ens mima.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in