Var det inte Shakira som sjöng på invigningen igår? Jag höjde på ögonbrynen jag med tycker inte det lät som Shakira och så hade hon solglasögon det var kanske för att dölja att det var Shakiras dubbelgångare.?
Alltså, det var nog tänkt att vara en dubbelgångare, men hon fick förhinder så man fick ersätta henne med en tredje person. Det är därför en del misstänker att det var just en dubbelgångare. En trippelgångare egentligen då.
Hyfsat uppträdande och låt. Det kan man inte säga om de övriga som var där, kanske några loala förmågor plockade från gatan... värdelöst, med andra ord.