Citat:
Du anklagar mig för att vara lite dum, och med facit i hand har du nog rätt.
Förlåt men hur har det tagit dig tills du blir gripen av polis att inse att du inte kan gå runt på ett vanligt gym i linne helt ådrig och enorm jämfört med gemene man?
Antingen kommer polisen förr eller senare göra ett random drop in vilket dom gör kontinuerligt på större gym och lägg märka till dig, eller så kommer personalen eller någon annan som tränar vilja lägga sig i och lämna in ett tips, tidsfråga mao.
Att täcka sin kropp är en självklarhet i ett sjukt land som Sverige där polisen kan misstänka dig bara pga ditt utseende, vill man köra halvnaken så får man köra på privata gym där polisen behöver husrannsakan för att öht komma in.
Antingen kommer polisen förr eller senare göra ett random drop in vilket dom gör kontinuerligt på större gym och lägg märka till dig, eller så kommer personalen eller någon annan som tränar vilja lägga sig i och lämna in ett tips, tidsfråga mao.
Att täcka sin kropp är en självklarhet i ett sjukt land som Sverige där polisen kan misstänka dig bara pga ditt utseende, vill man köra halvnaken så får man köra på privata gym där polisen behöver husrannsakan för att öht komma in.

Min egen kropp blivit normaliserad för mig. Det som ser extremt ut för andra människor blir vardag när man tittar på samma spegelbild varje dag i många år. Jag har tränat så länge att jag slutade reflektera över hur annorlunda jag faktiskt ser ut jämfört med genomsnittet på ett vanligt gym. När jag tittar ut över gymgolvet ser jag inte människor att jämföra mig med. De flesta har helt andra mål med sin träning än jag har. De är där för hälsa, motion eller för att må bra. Själv tittar jag mest på detaljer, utförande, proportioner och utvecklingsområden hos de få som faktiskt tränar seriöst.
Så i efterhand är din kritik både relevant och ganska uppenbar.
Det märkliga är att den inte alls var uppenbar för mig för en vecka sedan. Jag tänkte faktiskt inte i de banorna över huvud taget.