Citat:
Ursprungligen postat av
Lund-NoGo-zone
USA-VM 1994, där Sverige gick så bra, var underbart just pga stämningen och att alla läktare var slutsålda. Och inte bara till miljonärer som sitter och gäspar utan till fotbolls-älskare.
Det är ju så det ska vara. Det ska vara fans på läktaren och inte rika knösar som är där för att visa upp sig.
Kolla inom boxning vilka som sitter längs ringside, de är sällan intresserade av matchen utan endast där för att synas och träffa kontakter och givetvis visa att de har råd.