Citat:
Ursprungligen postat av
leroy43
Japp. Sänds i SD (720p) även där. Så djäkla dåligt!
720p är en HD-upplösning, men inte full-HD som ju är 1080p.
Grisigt i vilket fall eftersom de allra, allra flesta där hemma har 4K-apparater och således inte vill glo på något suddigt som inte ens var imponerande för 15 år sedan. 720p är TV4 förmodligen rätt ensamma med i dagens värld.