Igår, 23:15
Medlem
Toffss avatar
Försöker sluta med cigg och dämpar suget med engångsvapes istället den senaste veckan.

Köpt 5 Elux Legend Mini Pink Lemonade. Och en av dom smakade gamal råttfitta, en av dom smakade som guds tuttar och resten där emellan.

Varför är det så dålig kvalitétskontroll på dessa produkter? Funderar på att anmäla tillverkarna till komnsumentverket, jävla tattarindustri med engångsvapes.

Helt ärligt borde det bli förbjudet, inte så många som har möjlighet att sortera småelektronik i sina miljöbodar hemmavid.
Citera
Idag, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toffs
Försöker sluta med cigg och dämpar suget med engångsvapes istället den senaste veckan.

Köpt 5 Elux Legend Mini Pink Lemonade. Och en av dom smakade gamal råttfitta, en av dom smakade som guds tuttar och resten där emellan.

Varför är det så dålig kvalitétskontroll på dessa produkter? Funderar på att anmäla tillverkarna till komnsumentverket, jävla tattarindustri med engångsvapes.

Helt ärligt borde det bli förbjudet, inte så många som har möjlighet att sortera småelektronik i sina miljöbodar hemmavid.

En stor del av e-ciggen tillverkas i kina och de blandar i vadsomhelst bara det är billigt så de kan sälja det något billigare.
Köp endast vape som är tillverkade i europa.

Det ska inte stå endast kontor i europa som många luras med utan det ska stå made in uk eller made in germany osv.

Och ja det är tråkigt att det är massa giftplast men de har även plast i cigg och snusdosor är gjorda av plast och det mesta i matvarubutiken tyvärr.
Senast redigerad av Blatteman Idag kl. 00:03.
Citera
Idag, 00:49
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toffs

Ok jag vet inte om du har samma personlighetnycker som mig, men om du ska sluta och byta till e-cigg (vilket min läkare tvingar mig till) så testa att köpa en som inte är engångs.
Det är ett jävla kaninhål att ramla in i med tusen och en små manicker och prylar och sån skit funkar alldeles för bra på mig som ett sätt att inte tänka på cigg. Glid in i en vape shop (en riktig med folk bakom disken) och snacka med killen som ser ut som om det är 2004 och han just ramlat ut från Dreamhack efter en tredagars utan sömn och dom kan leda dig rätt.

Plus det blir snabbt billigare. Bara kom ihåg att ha en powerbank med dig nu på sommaren eftersom när strömmen dör så hamnar lätt tillbaka på cigaretter.

(andra stora vinsten är att man ser ut litet som en tönt när man går runt och blåser ut cumulusmoln, men det är fan bara nyttigt enligt mig)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in