2026-07-05, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananaChiquita
Du verkar tro at det bara finns två typer av preventivmedel. Eftersom du endast nämner dessa i alla dina inlägg

Du menar att det är helt okej att ljuga? I vilka andra sammanhang tycker du det är det okej att ljuga? När man har ljuger om sina könssjukdomar? När man säljer nitlotter till dig? När man säljer en bil åt dig? Eller bara ifall man ljuger om preventivmedel?
Senast redigerad av 4shoshin 2026-07-05 kl. 23:05.
Citera
2026-07-05, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4shoshin
Du menar att det är helt okej att ljuga? I vilka andra sammanhang tycker du det är det okej att ljuga? När man säljer nitlotter till dig? När man säljer en bil åt dig? Eller bara ifall man ljuger om preventivmedel?
Nej det skrev jag absolut inte. Herre gud…
Citera
2026-07-05, 23:07
Medlem
Citat:
Nej det skrev jag absolut inte. Herre gud…

Så vad försökte du säga med ditt förra inlägg?
Citera
2026-07-05, 23:16
Bannlyst
Citat:
Så vad försökte du säga med ditt förra inlägg?
Läs igen, eller ska jag upprepa exakt samma sak?
Citera
2026-07-05, 23:17
Medlem
Citat:
Läs igen, eller ska jag upprepa exakt samma sak?

Du tror alltså att de existerar vuxna människor som bara känner till två olika preventivmedel?

Jag förstår att jag försöker diskutera med en kvinna nu. Det visar sig tydligt genom bristen på logik och bristen på förmåga att framföra sakliga och logiska argument.
Senast redigerad av 4shoshin 2026-07-05 kl. 23:20.
Citera
2026-07-05, 23:24
Bannlyst
Citat:
Du tror alltså att de existerar vuxna människor som bara känner till två olika preventivmedel?

Jag förstår att jag försöker diskutera med en kvinna nu. Det visar sig tydligt genom bristen på logik och bristen på förmåga att framföra sakliga och logiska argument.
Ja du… uppenbarligen. Det visar du i inlägg efter inlägg här.

Jag sa väl för fasen inget om att ljuga osv. Nu får du backa…
Citera
2026-08-21, 00:57
Medlem
gralehs avatar
Med tanke på hur många män som åker utomlands och går på bordell och propsar på att ligga utan skydd så tror jag absolut att män tänker med den där nere. Och sedan gnäller över att de blivit pappor eller åkt på nån sjukdom som om det var helt otippat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in