Igår, 10:17
  #265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Så, när högerväljare skapar liknande trådar är det helt i sin ordning?
Nej.

Däremot är mängden idioter större inom vänsterspektret av politiska åsikter.
Citera
Igår, 11:15
  #266
Medlem
Driftstopps avatar
"Sverige åt Svenskarna"

Röstar på högerpartier som vill sälja ut statligt ägande och låta privataktörer från malta som är oftast är turkar, zigenare ocvh araber styra våra skolor, vård och omsorg.
Öppna upp vindrivande bolag som våra barn ska gå i och få vård i samtidigt tar våra skattepengar.
Där skattepengarna går till Malta.

Det är alltså de som ska styra i vårat land.
Inte staten.

Förklara för mig igen hur du som rösta på SD/M tänker.
Citera
Igår, 11:19
  #267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
"Sverige åt Svenskarna"

Röstar på högerpartier som vill sälja ut statligt ägande och låta privataktörer från malta som är oftast är turkar, zigenare ocvh araber styra våra skolor, vård och omsorg.
Öppna upp vindrivande bolag som våra barn ska gå i och få vård i samtidigt tar våra skattepengar.
Där skattepengarna går till Malta.

Det är alltså de som ska styra i vårat land.
Inte staten.

Förklara för mig igen hur du som rösta på SD/M tänker.
Vad har de sålt ut? Det stämmer att Reinfeldt och Bildts regeringar sålde flera statliga företag, men vad har du för exempel med den här regeringen?
Citera
Igår, 16:59
  #268
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeppeNil
Vad har de sålt ut? Det stämmer att Reinfeldt och Bildts regeringar sålde flera statliga företag, men vad har du för exempel med den här regeringen?

Lernia tog 5 sekunder för en sökning, säg till om du vill ha fler.

Sen är Moderaternas målinriktning att privatisera allt. Nya LOS lagen exempelvis.
Särskolebarn ska inte kunna praktisera exempelvis på ett kommunal kaffe för Anders bredvid kanske går i konkurs, så kafet som drivs at kommunala sektorn måste stänga och de med funktionedsättning kommer aldrig utanför dörren igen.
Det är synd om Anders som tar 40 kr för 33 cl cola.
Med nya lagen så stängs verksamheter av räddsla som drivs av kommunen för att riskera vite, exempelvis kafé.

KD, M, SD rösta för
__________________
Senast redigerad av Driftstopp Igår kl. 17:29.
Citera
Igår, 18:34
  #269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Lernia tog 5 sekunder för en sökning, säg till om du vill ha fler.

Sen är Moderaternas målinriktning att privatisera allt. Nya LOS lagen exempelvis.
Särskolebarn ska inte kunna praktisera exempelvis på ett kommunal kaffe för Anders bredvid kanske går i konkurs, så kafet som drivs at kommunala sektorn måste stänga och de med funktionedsättning kommer aldrig utanför dörren igen.
Det är synd om Anders som tar 40 kr för 33 cl cola.
Med nya lagen så stängs verksamheter av räddsla som drivs av kommunen för att riskera vite, exempelvis kafé.

KD, M, SD rösta för
Du ser, du hade inte ens koll på det. Lernia såldes för 120 miljoner kr. Reinfeldt under sin tid som statsminister sålde bolag för 171 miljarder kr. Jämför de sifforna så ser du att den här regeringen inte är i närheten av den förra borgerliga regeringen.

Finns det verkligen caféer som drivs av kommuner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in