2006-09-12, 19:21
Medlem
Truxas avatar
Finns det några Gruppmedlemskap man kan söka tillträde till?

Jag är ju med i Urban Explorers, men jag vill minnas att det fanns ett par grupper till. Hur ligger det till?
Citera
2006-09-12, 19:49
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Finns det några Gruppmedlemskap man kan söka tillträde till?

Jag är ju med i Urban Explorers, men jag vill minnas att det fanns ett par grupper till. Hur ligger det till?

Det fanns ett för wardriving, men det är borta nu.
Förutom outlaw och det du är med i finns inga stängda forum.
Citera
2006-09-12, 19:50
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Det fanns ett för wardriving, men det är borta nu.
Förutom outlaw och det du är med i finns inga stängda forum.

OK! Då är det väl bara för någon att låsa tråden.
Citera
2008-01-10, 11:29
Bannlyst
Vem bestämmer angående uppstart av eventuell ny "grupp"?

Tänkt länge på när man går in på en profil (även ens egna) så står det ju om gruppmedlemskap, men den ända grupp som återfinns är ju UE`arnas.
Hur går det till om man vill starta en grupp? Är det endast moderatorer som har den förmånen?
Citera
2008-01-10, 11:45
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSerpent
Tänkt länge på när man går in på en profil (även ens egna) så står det ju om gruppmedlemskap, men den ända grupp som återfinns är ju UE`arnas.
Hur går det till om man vill starta en grupp? Är det endast moderatorer som har den förmånen?

Det är bara admin som kan göra det och han vill ha så få grupper som möjligt.
Citera
2008-01-10, 11:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro

Jahapp då är en grupp alldeles tillräckligt då?
Citera
2008-01-10, 12:01
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSerpent
Jahapp då är en grupp alldeles tillräckligt då?

Ja förhoppningsvis. Det är ett ämne som är känsligt att debattera öppet tydligen och därför gjorde man ett undantag och införde den gruppen. Forumet ska vara så öppet som möjligt där alla har samma chans att läsa alla inlägg. Det är som sagt var bara ett undantag.
Citera
2008-01-10, 12:12
Bannlyst
Citat:
Ja förhoppningsvis. Det är ett ämne som är känsligt att debattera öppet tydligen och därför gjorde man ett undantag och införde den gruppen. Forumet ska vara så öppet som möjligt där alla har samma chans att läsa alla inlägg. Det är som sagt var bara ett undantag.

Jag som ville ha mig en egen grupp!

Men då vet jag och behöver inte lägga massa tid på att fundera ihop ett tufft gruppnamn.

/ case closed.
Citera
2008-01-10, 15:38
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Bästa hade varit om det inte fanns några underforum förutom outlaw som är nödvändigt för forumets funktion.
De som finns fyller ingen funktion vare sig för forumet eller forumets medlemmar.
Sen rimmar det inte så bra med forumets måtto angående yttrandefrihet med att ha dolda och hemliga forum.
Citera
2008-01-10, 15:45
Medlem
Sgt John Keels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
Sen rimmar det inte så bra med forumets måtto angående yttrandefrihet med att ha dolda och hemliga forum.

Hemligt är det väl inte direkt, men det är väl snarare en grundpelare till yttrandefriheten att kunna tala säkert och (ännu mer) anonymt, om det nu var något problem med det innan.

/Adrian
Citera
2008-01-10, 15:58
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
Bästa hade varit om det inte fanns några underforum förutom outlaw som är nödvändigt för forumets funktion.
De som finns fyller ingen funktion vare sig för forumet eller forumets medlemmar.

Precis, jag håller med dig. Man har ansett att det behövs ett sådant för UE där de kan lägga ut vägbeskrivningar och annat som annars inte skulle vara möjligt.
Citera
2008-01-10, 16:22
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Precis, jag håller med dig. Man har ansett att det behövs ett sådant för UE där de kan lägga ut vägbeskrivningar och annat som annars inte skulle vara möjligt.
Stämmer det?
Då går dom mot sig själva ju. UE går ju ut på att söka och finna! Inte få det serverat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in